Prihvaćen prijedlog budžeta za oglašavanje

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 04.10.2013 - 14:00
TV HTZ - 4.10.2013.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice na današnjoj, 19. sjednici, prihvatilo je prijedlog budžeta Hrvatske turističke zajednice za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora čime nastavlja s daljnjom pripremom naredne turističke sezone. Tako su današnjim prihvaćanjem prijedloga definirani ukupno planirani iznosi za oglašavanje po novim modelima za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora u 2014. godini koje je HTZ definirala još u kolovozu s ciljem omogućavanja kvalitetnije pripreme privatnog i javnog sektora za turističku 2014. godinu. Za model I planiran je iznos od 12.400.000,00 kuna, za model II 9.300.000,00 kuna, za model III 24.800.000,00 kuna, za model IV 15.5000.000,00 kuna te za model V 9.000.000,00 kuna koji će se financirati iz sredstava za nerazvijene.

''Pripreme za sezonu 2014. počele su ranije no inače, kako modelima za oglašavanje u promotivnim i/ili prodajnim kanalima subjekata javnog i privatnog sektora u 2014., tako i aktivnom promocijom na inozemnim tržištima, te vjerujemo da će biti jednako uspješna, ako ne čak i uspješnija od ovogodišnje. Po prvi puta, kao temelj za izradu SMPHT-a za razdoblje 2014-2020., rade se istraživanja tržišta u šest radnih zadataka i to: proces usvajanja brenda i primarna potražnja, pozicioniranje brenda i konkurenta, evaluacija elemenata brenda (vizualni identitet/slogan), ponašanje kupaca/klijenata, stav i percepcija poslovnog sektora, uvid u korištenje društvenih mreža od strane potrošača (Social media intelligence), čiji će rezultati definirati naše strateške i operativne aktivnosti za razdoblje 2014.-2020. i koji će biti predstavljeni na ovogodišnjim Danima Hrvatskog turizma.“ - istakla je Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice.
 
Kako je u tijeku izrada novog SMPHT-a koji će dati nova usmjerenja za pripremu i provedbu kampanja na tržištima u 2014. godini, Turističko vijeće prihvatilo je prijedlog preraspodijele sredstava za programom predviđene aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u 2013. godini, kojim će se pojačati aktivnosti vezane uz produkciju multimedijalnih materijala, banke fotografija i suvenira, brošura i info kolaterala, za koja Programom rada inicijalno ili nisu bila predviđena sredstva ili ne u dovoljnoj količini, kao i upravljanje internet stranicom, posebno u smislu novog, zanimljivog projekta u online komunikaciji u B2B segmentu. Riječ je o projektu fleksibilne web platforme koja se, prema potrebama, može modificirati potrebama različitih tržišta i ciljnih segmenata korisnika, pod nazivom ''Stručnjak za Hrvatsku''. Svrha projekta je razviti software koji bi otvorio novo područje suradnje s poslovnim sektorom u promidžbi destinacije, omogućio održavanje baze podataka aktivnih agenata i drugo uz kombinaciju postojećih i inovativnih tehnologija.

Aktivnom promocijom Hrvatske povodom ulaska u EU potrošena je veća količina promotivnog materijala od predviđenog, a kako neke stavke iz Programa rada, kao što su Marketing brendovi Hrvatske, viralna kampanja, rezervacijski sustav i TIS, nisu realizirane jer se čeka prihvaćanje novog SMPHT-a, odlučeno je da se sredstva u ovom trenutku prebace na neophodne stavke.

Na sjednici je još jednom izraženo zadovoljstvo uspješnom sezonom odnosno povećanjem broja dolazaka od 5,45 posto i noćenja od 3,33 posto u prvih osam mjeseci ove godine. Istaknuto je kako pokazatelji ukazuju na trend skraćenja prosječne duljine boravka gostiju u destinacijama, odnosno veću mobilnost i naglašeno je kako svi dionici u sektoru moraju zajedno i dalje jačati svoju suradnju kako bi i nadolazeća turistička sezona bila uspješna.