Hrvatska turistička zajednica nastupila je na kongresnoj burzi Conventa, koja se održala 23. i 24. siječnja u Ljubljani, a predstavljala se hrvatska turistička ponuda u MICE segmentu. Ovogodišnja burza bila je 11. po redu te se profilirala kao okruženje koje pruža mogućnost za stvaranje novih kontakta i dodatnih vrijednosti za sve sudionike. Direktna korist od sudjelovanja je jačanje potencijala regije u kongresnoj industriji, razvoj proizvoda i potencijala, kao i doprinos nacionalnoj ekonomiji.
Kongresne burze danas predstavljaju jedno od važnijih okupljališta međunarodne kongresne i insentiv ponude i potražnje, kao i specijaliziranih medija. Burze su namijenjene poslovnoj klijenteli jer organizatori osiguravaju izlagačima sastanke s visoko kvalitetnim kupcima kroz poseban „Hosted Buyers“ program.
Na sajmu je sudjelovalo 125 izlagača iz 15 zemalja od čega 7 hrvatskih tvrtki (Hup -Zagreb d.d., Kempinski Hotel Adriatic, Le Meridien Lav, Losinj Hotels & Villas by Jadranka hoteli LTD, Park Plaza Histria, Plava Laguna d.d., Intours DMC Slovenia, Croatia & Montenegro) te dva kongresna ureda Zagreb i Dubrovnik. Na „Hosted Buyers“ programu bilo je prisutno 190 internacionalnih i 50 slovenskih buyera. Odrađeno je preko 40 sastanka, što unaprijed dogovorenih sastanka, što onih koji su dogovoreni na licu mjesta čime je još jednom iskazan izniman interes za Hrvatskom kao MICE destinacijom. Posebno bi istaknuli zanimanje tvrtki iz područja farmacije, naftne industrije i osiguravajuće tvrtke (Pierre Fabre Médicament, Saudi Arabian Oil Company, PPF Life Insurance, LLC).