Predstavništvo HTZ-a u Pragu održalo konferenciju za medije i poslovne partnere

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Povodom kraja turističke 2022. godine Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice za Češku i Slovačku organiziralo je u Pragu u Art restoranu Manes uz Vltavu konferenciju za medije na koju su pozvani i najznačajniji poslovni partneri kako bi im se zahvalili za odličnu suradnju i rezultate u 2022. godini.

Direktor Predstavništva Miodrag Mlačić održao je prezentaciju na kojoj su prisutni informirani o rezultatima turističke godine, marketinškim aktivnostima kao i o navikama te motivima putovanja u Hrvatsku, a sudionici konferencije upoznati su i s planiranim aktivnostima predstavništva u 2023. godini.  Kako je i definirano u sklopu novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma od 2022. do 2026. godine poseban naglasak biti će na održivosti, digitalizaciji kao ključnoj odrednici konkurentnosti, jačanju kvalitete usluga te na novom pristupu marketinškim aktivnostima, a poseban fokus biti će usmjeren na pred i posezonu, kao i na veću promocijiu kontinentalne i ruralne Hrvatske.

Sudionici ovog događaja imali su priliku kušati i odabrana hrvatska vina iz Slavonije, Dalmacije i Istre uz prezentaciju istih od strane somelijera hrvatskog restorana u Pragu.

Češka predstavlja izuzetno važno tržište za Hrvatsku te se nalazi u top 10 tržišta s kojeg ostvarujemo najbolje rezultate stoga je medijska popraćenost te informiranje i plasiranje hrvatske turističke ponude od izuzetne važnosti. Popularnost Hrvatske u Češkoj dodatno potvrđuju brojke koje smo ostvarili u dosadašnjem dijelu godine te je prema podatcima iz sustava eVisitor tržište Češke ostvarilo gotovo 6 milijuna noćenja i 892 tisuća dolazaka što u usporedbi s rekordnom 2019. godinom predstavlja rast od 13 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima.