Predstavništvo HTZ-a u Bratislavi održalo predbožićno okupljanje za medije i partnere

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice za Češku i Slovačku organiziralo je u središtu Bratislave u restoranu Korso konferenciju za slovačke medije i najznačajnije poslovne partnere. Predbožićno okupljanje bilo je idealno vrijeme da ih se upozna s odličnim turističkim rezultatima i ujedno se zahvali za odličnu suradnju i vjernost Hrvatskoj, omiljenoj slovačkoj destinaciji u 2022. godini.

Direktor Predstavništva Miodrag Mlačić održao je prezentaciju na kojoj su prisutni informirani o rezultatima turističke godine, realiziranim marketinškim aktivnostima kao i o navikama te motivima putovanja slovačkih turista u Hrvatsku, a sudionici konferencije upoznati su i s planiranim aktivnostima predstavništva u 2023. godini.  Poseban naglasak bit će na održivosti, digitalizaciji kao ključnoj odrednici konkurentnosti, jačanju kvalitete usluga te na novom pristupu marketinškim aktivnostima, a poseban fokus bit će usmjeren na pred i posezonu, kao i na veću promociju kontinentalne i ruralne Hrvatske, kako je i definirano u sklopu novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma od 2022. do 2026. godine.

Sudionici ovog događaja imali su priliku pratiti i nogometnu utakmicu između Hrvatske i Argentine te kušati i odabrana hrvatska vina iz Slavonije, Dalmacije i Istre.

Slovačka predstavlja izuzetno važno tržište za Hrvatsku te se nalazi u top 10 tržišta s kojeg ostvarujemo najbolje rezultate stoga je medijska popraćenost te informiranje i plasiranje hrvatske turističke ponude od izuzetne važnosti. Popularnost Hrvatske u Slovačkoj dodatno potvrđuju brojke koje smo ostvarili u dosadašnjem dijelu godine te smo prema podatcima iz sustava eVisitor s tržišta Slovačke ostvarili gotovo  510 tisuća dolazaka i preko 3,3 milijuna noćenja, što u usporedbi s rekordnom 2019. godinom predstavlja rast od 10 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.