Predstavljen novi direktan let Aer Lingusa Cork – Dubrovnik

Objavljeno: pet, 15.03.2019 - 14:29
Sandra Milovcevic_Jenny Rafter_Brian Gallagher_Ivana Shiell_Brenda Roche - Cork Airport

U organizaciji Predstavništva HTZ-a u Londonu, TZ grada Dubrovnika, irskog nacionalnog zračnog prijevoznika Aer Lingus te zračne luke Cork održana je promocija Dubrovnika u drugom najvećem gradu Irske i prestižnom River Lee na kojoj je nazočilo više od 80 turističkih agenata. 

Povodom uvođenja nove direktne linije Aer Lingus na relaciji Cork-Dubrovnik dva puta tjedno s početkom od 4. svibnja, predstavnici zračnog prijevoznika Aer Lingus i zračne luke Cork, Jenny Rafter i Brian Gallagher, istaknuli su nadprosječna očekivanja u pogledu popunjenosti nove zračne linije.  

„Ovakvo događanje pokazalo se kao izvrsnim primjerom razmjene iskustava i ideja turističke i avio industrije Hrvatske i Irske. Imamo iznimno visoka očekivanja u pogledu popunjenosti direktnih letova i s velikim nestrpljenjem čekamo njihovo lansiranje u svibnju. Ogroman odaziv agenata dodatana je potvrda koliko je Dubrovnik uzbudljiva destinacija u Irskoj i očekujemo da će se interes odraziti na cijelu Hrvatsku“, naglasio je Brian Gallagher

„Očekivali smo četrdesetak agenata i medija, a odazvalo se dvostruko više i to je dokaz nevjerojatnog apetita irskog turističkog tržišta za Dubrovnik. Irska je spremna za nešto novo i drugačije, a Dubrovnik zadovoljava sve uvjete da postane glavni favorit kod irskih turista“, dodala je Jenny Rafter.

Ivana Shiell iz Predstavništva HTZ-a u Londonu dodatno je istaknula uspješnost događanja. „Interaktivno-edukativno događanje potvrdilo je da Dubrovnik kao destinacija ide u korak s trendovima kojima dominiraju kulturno-zabavni sadržaji te autentični eno-gastro doživljaji. Ukoliko pridodamo faktor da je irska ekonomija u uzlaznoj putanji, a irski turisti postojani i veliki potrošači u potrazi za novim i inspirativnim destinacijama, Dubrovnik ima potencijal za etabliranje kao ovogodišnja hit destinacije na irskom tržištu“, zaključila je Shiell

Sandra Milovčević, voditeljica Odjela za komunikacijske taktike TZ grada Dubrovnika, održala je prezentaciju te otkrila nazočnim agentima sveobuhvatni potencijal destinacije od bogate povijesno-kulturne baštine do turističkih kapaciteta i brojnih događanja tijekom čitave godine. Prezentacija i promotivni video TZ Dubrovnika stimulirali su te educirali nazočne u novim načinima predstavljanja Dubrovnika budućim klijentima, dok su agenti dinamičnom interakcijom dodatno  potvrdili percepciju Dubrovnika kao jedne od najpoželjnijih destinacija za Irce. 

Nakon prezentacije upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je dvije povratne karte Aer Lingusom na relaciji Cork Dubrovnik i dva noćenja u hotelu Valamar Lacroma Dubrovnik osvojio renomirani predstavnik agencije Travel Agent, Paul Sexton.

Uz upoznavanje gostiju s Dubrovnikom kao destinacijom, uspješna večer imala je cilj uvjeriti agente u kvalitete i autentičnost eno-gastro ponude uz dubrovačke specijalitete hrvatskog chefa i hrvatskih vina uz zvukove klapske pjesme.