Predstavljen nacrt SMPHT-a za razdoblje 2014. – 2020.

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 25.10.2013 - 10:00
Danas je na Danima hrvatskog turizma predstavljen nacrt SMPHT-a za razdoblje 2014.-2020. koji se donosi s ciljem usklađivanja nacionalnog turističkog brendinga i marketinga s temeljnim odrednicama Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine te radi ustanovljavanja optimalnih modela daljnjeg operativnog djelovanja HTZ-a kao nacionalne turističke organizacije.
 
„Kako bi se i dalje uspješno nosila s konkurentima i razvijala svoje potencijale kao privlačna i poželjna turistička destinacija, Hrvatska mora stvoriti konkurentsku prednost definiranjem, prihvaćanjem i provođenjem inovativne marketinške strategije, usmjerene optimizaciji fizičkih i financijskih rezultata turističkih sektora, primarno onih koje je zacrtala nacionalna razvojna strategija.“ - istakla je prilikom predstavljanja direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.  
 
Novi SMPHT donijet će odgovore na neka temeljna pitanja, značajna za daljnju uspješnu provedbu nacionalnog turističkog marketinga – uspostavit će nove strateške marketinške ciljeve hrvatskog turizma (s primarnim ciljem jačanja turističkog brenda Hrvatske), definirati tržišne i proizvodne strategije te strategije komunikacije, predložiti efikasne mjere evaluacije aktivnosti i dr.
 
Suštinski je cilj prilikom stvaranja SMPHT-a uspostaviti jasne kvalitativne (tržišni udjel, sezonalnost, diverzifikacija, itd.) i kvantitativne (broj turista, prosječna potrošnja, itd.) ciljeve te provedbom ključnih planskih elemenata (strateška analiza, strateški marketinški plan, strategija brenda, operativni marketinški plan, marketinški plan za proizvode, klastere te za emitivna tržišta) ostvariti konkretnu korist za cjelokupnu turističku industriju Hrvatske i u privatnom i javnom sektoru.
 
U pripremu plana tako je uključen široki krug dionika s područja turizma, kao i predstavnici najznačajnijih komercijalnih tvrtki iz neturističkog sektora te akademske zajednice. Cilj je postizanje konsenzusa zainteresirane poslovne javnosti glede ključnih marketinških ciljeva te mjera njihove operacionalizacije, s opipljivim koristima za cjelokupnu turističku industriju Hrvatske te zadovoljnim gostima kao našom ultimativnom zadaćom.