Predstavljanje ponude Istre, Dubrovnika i Zadra na virtualnim eno-gastro radionicama u Francuskoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj nedavno je organiziralo virtualnu eno-gastronomsku radionicu, odnosno  predstavljanje turističke ponude kroz autohtona jela i vina triju trenutno najzanimljivijih hrvatskih regija na francuskom emitivnom tržištu, a to su Istra, Dubrovnik i Zadar. Na trodnevni virtualni ciklus interaktivnih radionica odazvalo se pedesetak predstavnika medija, influencera i turističkih novinara specijaliziranih za putovanja i gastronomiju, a sam event popratili su i brojni priznati francuski mediji poput Le Mondea i La Quotidiennea.

„Procijenili smo da je izuzetno važno pojačati prisutnost na tržištu vrlo velikog potencijala u trenutku kada se situacija konačno normalizira i ostvaruju pretpostavke za turistička putovanja i kada se odvija većina ovogodišnjih last minute rezervacija za Hrvatsku i ostale destinacije. Francuzi ove godine žele putovati u bliske i sigurne europske destinacije, a prema svim istraživanjima i procjenama Hrvatska je jedan od glavnih favorita ovogodišnje ljetne sezone“, istaknula je direktorica Predstavništva u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica.

Svi sudionici radionica unaprijed su dobili recept, sastojke i vino te su u vlastitim domovima samostalno pripremali jelo i degustirali lokalna vina. Zadar se tako predstavio s rižotom od daganja, Istrijani s fužima sa škampima na buzaru i pestom od crnog tartufa, dok su Dubrovčani kao „šlag na torti“ pripremili popularni lokalni desert - tortu od rogača.