Predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj nastupilo je na roadshow prezentacijama u četiri mađarska grada, Miskolcu, Debrecenu, Szegedu i Budimpešti. Prezentacije su se održale u razdoblju od 25. do 29. rujna, a na njima je sudjelovalo i desetak izlagača iz drugih zemalja.
Koncept događanja uključivao je prvi dio, odnosno kratke prezentacije u kojoj su istaknuti odlični rezultati Hrvatske ostvareni na mađarskom tržištu, a prezentirane su i mogućnosti koje Hrvatska nudi u razdoblju posezone. U drugom dijelu događanja održani su brojni sastanci s predstavnicima mađarskih turističkih agencija i turoperatora te je većina njih izrazila svoje zadovoljstvo ovom godinom, naročito povećanjem broja dolazaka i noćenja u razdoblju predsezone i mjeseca rujna.
Naime, s mađarskog tržišta ove su godine, u odnosu na lani, ostvareni porasti u dolascima od 20 posto te u noćenjima od 17 posto, dok je u odnosu na rekordnu 2019. godinu ostvareno 12 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja. Najveći rast ostvaren je u travnju i svibnju, a evidentno je i da će rast dolazaka i noćenja u mjesecu rujnu biti veći od 30 posto.
Najposjećenija regija ponovno je bila Kvarner, koja je već sredinom rujna premašila brojku od milijun noćenja s mađarskog tržišta te time postala prva hrvatska županija u povijesti koja je ostvarila takav rezultat s mađarskog tržišta.
Dodajmo da Predstavništvo HTZ-a u Mađarskoj idući tjedan organizira konferenciju za medije na kojoj će biti predstavljeni ovogodišnji rezultati, dok se 19. listopada organizira Sell Workshop u Budimpešti, radionica koja će za cilj imati jačanje suradnje između hrvatskih i mađarskih turističkih dionika.