Kategorija:
Objavljeno:
Na konferenciji za tisak povodom predstavljanja Hrvatske kao „ECTAA's preferred Destination 2012.“, odnosno preporučenog odredišta za 2011./2012. godinu, u petak, 1. travnja, u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice, potpisan je ugovor o marketinškoj suradnji između Hrvatske turističke zajednice i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora (ECTAA). ECTAA objedinjuje 31 članicu, a među kojima je od 2000. godine i Hrvatska te je međunarodno udruženje koje obuhvaća više od 80 tisuća putničkih agencija.
Uz ministra turizma i predsjednika Hrvatske turističke zajednice Damira Bajsa, konferenciji su nazočili predsjednica ECTAA-e Irena Gueorguieva, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba i direktor UHPA-e Željko Trezner.
„I ove nam je godine cilj dobro se pozicionirati na međunarodnoj turističkoj sceni, odnosno zadržati povećan tržišni udio kojeg je Hrvatska, kada je riječ o konkurentnosti, ostvarila i uspjela zadržati u protekle četiri godine. Uz spomenute mjere iz Akcijskog plana i naknadno uveden set dopunskih mjera, kontinuirano se radi i na pripremi dodatnih aktivnosti, od kojih je među prvima uspostava partnerskog odnosa između Hrvatske i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora (ECTAA).“, rekao je tom prigodom ministar turizma, Damir Bajs.
Svjesni situacije na tržištu i važnosti organiziranog dovođenja turista u našu zemlju, Ministarstvo turizma je, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), odlučilo još snažnije pružiti podršku promociji hrvatskih odredišta na sve konkurentnijem turističkom tržištu. Stoga danas organizirano potpisivanje ugovora o marketinškoj suradnji između Hrvatske turističke zajednice i ECTAA-e, predstavlja veliko priznanje Hrvatskoj kao odredištu. Potpisivanjem ugovora omogućuju se bolja promocija Hrvatske kao odredišta, snažnija konkurentnost u odnosu na ostale zemlje Sredozemlja i označavanje Hrvatske kao ECTAA-inog odredišta godine na svim objavljenim informativnim i promotivnim materijalima koji će biti distribuirani članovima ECTAA-e i široj javnosti. Ugovorena marketinška kampanja, ukupne vrijednosti 50 tisuća eura, trajat će godinu dana, od 1. travnja ove do 31. ožujka 2012. godine. Konkretno, to će uključivati i naglašavanje Hrvatske kao preporučene destinacije za 2011./2012. godinu od strane ECTAA-e na svim njezinim vizualima, postavljanje posebnog banner-a na ECTAA-inoj internet stranici (www.ectaa.org i www.ectaa.eu), isticanje logotipa Hrvatske u svim ECTAA-inim pisanim i elektroničkim komunikacijama s članovima udruge, elektroničkim priopćenjima za medije, javnim izvještajima i prezentacijama.
Uz ministra turizma i predsjednika Hrvatske turističke zajednice Damira Bajsa, konferenciji su nazočili predsjednica ECTAA-e Irena Gueorguieva, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Boris Žgomba i direktor UHPA-e Željko Trezner.
„I ove nam je godine cilj dobro se pozicionirati na međunarodnoj turističkoj sceni, odnosno zadržati povećan tržišni udio kojeg je Hrvatska, kada je riječ o konkurentnosti, ostvarila i uspjela zadržati u protekle četiri godine. Uz spomenute mjere iz Akcijskog plana i naknadno uveden set dopunskih mjera, kontinuirano se radi i na pripremi dodatnih aktivnosti, od kojih je među prvima uspostava partnerskog odnosa između Hrvatske i Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija i turoperatora (ECTAA).“, rekao je tom prigodom ministar turizma, Damir Bajs.
Svjesni situacije na tržištu i važnosti organiziranog dovođenja turista u našu zemlju, Ministarstvo turizma je, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA), odlučilo još snažnije pružiti podršku promociji hrvatskih odredišta na sve konkurentnijem turističkom tržištu. Stoga danas organizirano potpisivanje ugovora o marketinškoj suradnji između Hrvatske turističke zajednice i ECTAA-e, predstavlja veliko priznanje Hrvatskoj kao odredištu. Potpisivanjem ugovora omogućuju se bolja promocija Hrvatske kao odredišta, snažnija konkurentnost u odnosu na ostale zemlje Sredozemlja i označavanje Hrvatske kao ECTAA-inog odredišta godine na svim objavljenim informativnim i promotivnim materijalima koji će biti distribuirani članovima ECTAA-e i široj javnosti. Ugovorena marketinška kampanja, ukupne vrijednosti 50 tisuća eura, trajat će godinu dana, od 1. travnja ove do 31. ožujka 2012. godine. Konkretno, to će uključivati i naglašavanje Hrvatske kao preporučene destinacije za 2011./2012. godinu od strane ECTAA-e na svim njezinim vizualima, postavljanje posebnog banner-a na ECTAA-inoj internet stranici (www.ectaa.org i www.ectaa.eu), isticanje logotipa Hrvatske u svim ECTAA-inim pisanim i elektroničkim komunikacijama s članovima udruge, elektroničkim priopćenjima za medije, javnim izvještajima i prezentacijama.