Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica organizirala je i ove godine poslovnu radionicu Buy Croatia koja se održala u okviru sajma Crotour na Zagrebačkom Velesajmu, 26. ožujka 2011. godine. Poslovnoj radionici prethodilo je inspekcijsko putovanje za strane agente kako bi upoznali potencijale kontinentalne Hrvatske s naglaskom na Zagreb, Karlovačku i kontinentalni dio Ličko – senjske županije.
Poslovna radionica okupila je 74 stranih gospodarskih turističkih subjekata iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Japana, Slovenije, SAD-a, Velike Britanije, Italije, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Španjolske, Švedske i Švicarske te 50 predstavnika domaćih turističkih tvrtki.
Koncepcija „Buy Croatia“ odnosi se na organizaciju poslovnih sastanaka između hrvatskih poslovnih subjekata (turoperatora, agencija, hotela,…) i partnera s emitivnih tržišta. Svrha je, uz postojeće turoperatore i agente, kontaktirati i specijaliste, agencije posebnih interesa. Podsjećamo, ovogodišnji naglasak radionice je na kontinentalnom turizmu. Poslovne radionice (workshopovi), odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih tvrtki i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te jače diversifikacije turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Ovi sastanci održavaju se u Hrvatskoj ("kupi"), a partneri posjećuju Hrvatsku kao naši gosti.
Na radni sastanak u Hrvatsku poziva se ograničen broj partnera s emitivnih tržišta da se:
- upoznaju s odredištem i dožive turističke proizvode i kvalitetu ponude,
- susretnu s pružateljima usluga - predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističkim tvrtkama, putničkim agencijama i DMC-a),
- pregovara o kupnji usluga i/ili paketa.
Hrvatska turistička zajednica temeljem Programa rada, poslovne radionice Buy Croatia i inspekcijska putovanja koja prethode poslovnim radionicama organizira od 2008. godine i do sada je sudjelovalo preko 500 inozemnih turističkih agenata. Poslovne radionice, opće i specijalizirane (MICE, autobuseri) su održane u Opatiji, Zagrebu, Umagu, Zadru, Splitu, Dubrovniku.
Poslovna radionica okupila je 74 stranih gospodarskih turističkih subjekata iz Belgije, Češke, Danske, Finske, Francuske, Japana, Slovenije, SAD-a, Velike Britanije, Italije, Nizozemske, Njemačke, Portugala, Španjolske, Švedske i Švicarske te 50 predstavnika domaćih turističkih tvrtki.
Koncepcija „Buy Croatia“ odnosi se na organizaciju poslovnih sastanaka između hrvatskih poslovnih subjekata (turoperatora, agencija, hotela,…) i partnera s emitivnih tržišta. Svrha je, uz postojeće turoperatore i agente, kontaktirati i specijaliste, agencije posebnih interesa. Podsjećamo, ovogodišnji naglasak radionice je na kontinentalnom turizmu. Poslovne radionice (workshopovi), odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih tvrtki i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te jače diversifikacije turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Ovi sastanci održavaju se u Hrvatskoj ("kupi"), a partneri posjećuju Hrvatsku kao naši gosti.
Na radni sastanak u Hrvatsku poziva se ograničen broj partnera s emitivnih tržišta da se:
- upoznaju s odredištem i dožive turističke proizvode i kvalitetu ponude,
- susretnu s pružateljima usluga - predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističkim tvrtkama, putničkim agencijama i DMC-a),
- pregovara o kupnji usluga i/ili paketa.
Hrvatska turistička zajednica temeljem Programa rada, poslovne radionice Buy Croatia i inspekcijska putovanja koja prethode poslovnim radionicama organizira od 2008. godine i do sada je sudjelovalo preko 500 inozemnih turističkih agenata. Poslovne radionice, opće i specijalizirane (MICE, autobuseri) su održane u Opatiji, Zagrebu, Umagu, Zadru, Splitu, Dubrovniku.