Hrvatska turistička zajednica pokrenula je višejezičan portal nautika.evisitor.hr koji nautičarima omogućava online plaćanje turističke pristojbe. Portal predstavlja dodatni način plaćanja turističke pristojbe u nautici koja se dosad plaćala samo u lučkim kapetanijama i ispostavama.
„Nautika je jedan od najvažnijih hrvatskih turističkih proizvoda za kojim je potražnja u ovim tržišnim okolnostima uslijed globalne pandemije koronavirusa posebno izražena. Pokazuju to i podaci o broju prodanih potvrda, odnosno vinjeta u nautici kojih je od početka godine do 15. srpnja prodano više od sedam tisuća što je 53 posto rezultata ostvarenog u prošloj rekordnoj godini. Dobre rezultate bilježimo i u segmentu nautičkog chartera u kojem je prema podacima sustava eCrew u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno gotovo 200 tisuća noćenja što je oko 57 posto lanjskog rezultata. S obzirom da su na snazi epidemiološke preporuke socijalnog distanciranja na ovaj način doprinosimo sigurnosti nautičara, ali i hrvatskih turističkih djelatnika“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Portal je osim na hrvatskom jeziku, dostupan i na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, a korisnika na jednostavan i pregledan način vodi kroz proces prijave i plaćanja turističke pristojbe. Također, portal podržava plaćanja putem svih najpoznatijih svjetskih kartičnih brandova, a nakon izvršenog plaćanja turističke pristojbe nautičar će dobiti potvrdu na svoju email adresu koju mora čuvati tijekom cijelog boravka na plovilu.
Podsjećamo, sukladno Zakonu o turističkoj pristojbi nautičari mogu platiti turističku pristojbu prema duljini plovila, a od 2020. godine i prema broju osoba, odnosno broju noćenja ako je to za njih povoljnije što je najčešće slučaj tijekom kraćeg boravka u destinaciji.