Danas je u Zagrebu održana 10. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koju je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića. Na sjednici su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o odabiru medijskih agencija za zakup medija na tržištima Slovenije, Mađarske i Slovačke. Tako je za navedene aktivnosti na tržištu Slovenije odabrana agencija RML Studio, dok će tržišta Mađarske i Slovačke pokrivati agencija Aviareps.
„Vrlo smo zadovoljni dosadašnjim tijekom turističke sezone u kojem smo ostvarili više od 6,3 milijuna noćenja, kao i najavama za glavni dio sezone koji je pred nama. Međutim, ništa ne želimo prepustiti slučaju pa je tako na današnjoj sjednici usvojen budžet od 11,5 milijuna kuna za pojačane aktivnosti oglašavanja i promocije na digitalnim kanalima komunikacije. Navedeno uključuje YouTube, društvene mreže Facebook i Instagram, kao i oglašavanje na Google tražilici i Google DV360 platformi“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je riječ o učinkovitom načinu promocije koji će se odlično nadovezati na trenutne promotivne aktivnosti koje se provode na najvažnijim tržištima u sklopu glavne pozivne, brand kampanje „Your Life, Your Time, Your Experience.“
Uz odluke za pojačanu promociju ususret glavnom dijelu sezone, članovi Turističkog vijeća usvojili su i odluku o izboru direktora predstavništava Hrvatske turističke zajednice na šest emitivnih tržišta. Tako su na mandate u trajanju od četiri godine imenovani Bruno Bonifačić, kao direktor Predstavništva HTZ-a u Sloveniji, Branimir Tončinić, kao direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, Goran Kartelo, kao direktor Predstavništva HTZ-a u Češkoj, Ivana Herceg, kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Mađarskoj, Vedran Sušić, kao direktor Predstavništva HTZ-a u Švedskoj te Franka Gulin, kao direktorica Predstavništva HTZ-a u Kini.
Uz navedeno, na sjednici vijeća usvojena je i odluka o raspisivanju Javnog natječaja za izbor i imenovanje direktora/direktorice Hrvatske turističke zajednice, a natječaj će po objavi biti otvoren 30 dana.
Dodajmo i to kako je na sjednici usvojena i odluka o prihvaćanju partnerstva na sajmu f.re.e. u Münchenu 2023. godine. Tako će Hrvatska, nakon što je partnerstvo na ovom sajmu odgađano 2021. i 2022. godine uslijed okolnosti uzrokovanih pandemijom, u 2023. godini imati izvrsnu priliku za još snažnijim pozicioniranjem i promocijom na najvažnijem turističkom tržištu za hrvatski turizam – Njemačkoj.
„Pred sami vrhunac turističke godine naša vidljivost te prisutnost na emitivnim tržištima od velike je važnosti. Iako je potražnja za Hrvatskom velika, značajan broj turista diljem Europe još uvijek nije odabrao destinaciju te rezervirao smještaj. To nam je prilika da povećamo naš udio na tržištu te stoga intenzivno radimo na dodatnom pozicioniranju Hrvatske kroz sve dostupne kanale. Vjerujem kako će u tome veliku ulogu imati i izabrani direktori koji će svojim znanjem, entuzijazmom i inicijativom doprinijeti jačanju prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu“, zaključila je ministrica Brnjac.