Palace hotel Zagreb među 10 posto hotela na svijetu koji dobiva visoke ocjene gostiju

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Palace hotel Zagreb, jedini je hotel u Hrvatskoj koji nosi 2 službene kategorije: kategoriju hotela 4* i kategoriju Hotel baština ili Heritage hotel, u prvih 5 mjeseci bilježi povećanje brutto operativne dobiti za čak više od 30 posto. Najveći udio, 90 posto, pripada stranim gostima, čiju strukturu većinom čine individualci i manje poslovne grupe te turističke grupe i to uglavnom iz Sjedinjenih Američkih Država. Strani individualni gosti u Palace dolaze uglavnom iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Italije, Austrije, Japana, Kanade,Rusije, Srbije i BIH. Od prošle godine, bilježi se i sve veći dolasci gostiju iz zemalja BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija, Kina).

Palace Hotel Zagreb, vrlo je proaktivan u prodaji na međunarodnom tržištu. Tako je u sklopu lanca Worldhotels kreiran novi City blog na kojem se odlično pozicionirao i grad Zagreb sa svojim zanimljivostima koje se gostima nude u aktualnim mjesecima.

Upravo zahvaljujući proaktivnom pristupu, Palace hotel Zagreb na nedavnom je regionalnom sastanku lanca Worldhotels u sklopu kojeg Palace posluje od 2010. godine, istaknut kao hotel s najvećim rastom prosječne dnevne cijene smještaja, u zadnjih godinu dana. To je pobudilo znatiželju kolega iz drugih hotela unutar lanca pa je odlučeno da će Zagreb biti domaćin idućeg regionalnog sastanka.

Već drugu godinu zaredom, Palace hotel Zagreb dobitnik je TripAdvisor nagrade 2013. Certificate of Excellence, jer spada u svega 10 posto hotela na svijetu koji kontinuirano dobiva visoke ocjene gostiju hotela. Najbolje ocjene gostiju, hotel najčešće dobiva za uslugu, bogati doručak koji pored klasičnog bife doručka nudi i makrobiotički doručak te baštinski zagrebački doručak. Gosti Palacea također najviše cijene udobnost i srednjoeuropski štih hotela te lokaciju.