Kategorija:
Objavljeno:
U tijeku je oglašavanje hrvatskog turizma na globalnim TV postajama. Spotovi u trajanju od 30 sekundi pod nazivom „Mediteran kakav je nekad bio“, „Recepti“ i „Brojevi“ koji prikazuju autentičnost, način života, eno-gastro ponudu, prirodnu i kulturnu baštinu i turističke atrakcije naše zemlje prikazuju se na CNN-u, BBC world-u, Euronews-u i Eurosport-u. Također, kampanja se paralelno provodi i putem bannera na internet portalima navedenih TV postaja.
Globalno TV oglašavanje dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma koje provodi Hrvatska turistička zajednica, prateći odrednice Strateškog marketinškog plana, kao i trendove kretanja potražnje na međunarodnom turističkom tržištu. Kampanja oglašavanja hrvatskog turizma na globalnim TV postajama trajat će do sredine lipnja ove godine, za što je Hrvatska turistička zajednica u svom Programu rada za ovu godinu izdvojila 9,5 milijuna kuna.
Globalno TV oglašavanje dio je ukupnih promidžbenih aktivnosti hrvatskog turizma koje provodi Hrvatska turistička zajednica, prateći odrednice Strateškog marketinškog plana, kao i trendove kretanja potražnje na međunarodnom turističkom tržištu. Kampanja oglašavanja hrvatskog turizma na globalnim TV postajama trajat će do sredine lipnja ove godine, za što je Hrvatska turistička zajednica u svom Programu rada za ovu godinu izdvojila 9,5 milijuna kuna.
Osim na navedenim globalnim TV postajama, kampanja oglašavanja hrvatskog turizma provodit će se na TV kanalima najvažnijih emitivnih turističkih tržišta i to: Njemačke, Italije, Slovenije, Skandinavije, Austrije, Češke, Nizozemske, Poljske, Mađarske, Slovačke, Španjolske, Rusije, Belgije kao i na domaćem tržištu. Ukupno planirana sredstva za TV oglašavanje na primarnim i sekundarnim tržištima u 2011. godini iznose 27.650.000,00 kuna.