Kategorija:
Objavljeno:
Na danas održanoj petoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojen je Operativni marketing plan turizma Hrvatske za 2013. godinu.
Plan se sastoji od 34 aktivnosti, a predviđeni proračun iznosi 32,7 milijuna eura. Među njima je 13 aktivnosti dobilo povećanje proračuna, pet ih je zadržalo isti, smanjena su sredstva za 10 aktivnosti, šest ih je eliminirano, a predviđeno je i provođenje 6 novih aktivnosti. Marketinške aktivnosti bit će u funkciji dva temeljna cilja, a to su, povećanje dolazaka u pred i posezoni te povećanje turističkih dolazaka u kontinentalni dio Hrvatske. Planom je predviđen snažniji razvoj proizvoda kroz potporu razvoju destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) u Hrvatskoj, osnaživanje lokalnih turističkih zajednica te marketing brendova, kao i povećanje sredstava u sektoru internet marketinga u područjima internetskog oglašavanja, viralnog marketinga, planiranja rezervacijskog sustava i drugih aktivnosti. U sektoru offline marketinga proračun je reduciran.
Neke od novih aktivnosti su i viralna marketinška kampanja, kreiranje turističkog informacijskog sustava te marketing brendova Hrvatske, a posebna pažnja posvetit će se mjerenju efekta pojedinih aktivnosti. Značajno povećanje sredstava planira se za edukaciju sustava turističkih zajednica, kao i zainteresiranih predstavnika privatnog sektora.
Okupljeni vijećnici podržali su marketinški plan, ističući kako on predstavlja iskorak u odnosu na prethodno razdoblje te da se radi o početku novog načina upravljanja kojim će se potaknuti veća sinergija sustava.
Nakon usvajanja Operativnog marketing plana, donesena je odluka o izboru šest direktora predstavništva HTZ-a u stranim zemljama: za direktora Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji imenovan je Ranko Vlatković, u Španjolskoj Sania Jelić Danda, u Sloveniji Goran Blažić, u Švedskoj Paul Šikić, u Japanu Edouard Tripković Katayama, a direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu je Meri Matešić.
Na sjednici je donesena i odluka o raspisivanju natječaja za direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.
Operativni marketing plan turizma Hrvatske za 2013. možete preuzeti ovdje.
Plan se sastoji od 34 aktivnosti, a predviđeni proračun iznosi 32,7 milijuna eura. Među njima je 13 aktivnosti dobilo povećanje proračuna, pet ih je zadržalo isti, smanjena su sredstva za 10 aktivnosti, šest ih je eliminirano, a predviđeno je i provođenje 6 novih aktivnosti. Marketinške aktivnosti bit će u funkciji dva temeljna cilja, a to su, povećanje dolazaka u pred i posezoni te povećanje turističkih dolazaka u kontinentalni dio Hrvatske. Planom je predviđen snažniji razvoj proizvoda kroz potporu razvoju destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) u Hrvatskoj, osnaživanje lokalnih turističkih zajednica te marketing brendova, kao i povećanje sredstava u sektoru internet marketinga u područjima internetskog oglašavanja, viralnog marketinga, planiranja rezervacijskog sustava i drugih aktivnosti. U sektoru offline marketinga proračun je reduciran.
Neke od novih aktivnosti su i viralna marketinška kampanja, kreiranje turističkog informacijskog sustava te marketing brendova Hrvatske, a posebna pažnja posvetit će se mjerenju efekta pojedinih aktivnosti. Značajno povećanje sredstava planira se za edukaciju sustava turističkih zajednica, kao i zainteresiranih predstavnika privatnog sektora.
Okupljeni vijećnici podržali su marketinški plan, ističući kako on predstavlja iskorak u odnosu na prethodno razdoblje te da se radi o početku novog načina upravljanja kojim će se potaknuti veća sinergija sustava.
Nakon usvajanja Operativnog marketing plana, donesena je odluka o izboru šest direktora predstavništva HTZ-a u stranim zemljama: za direktora Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji imenovan je Ranko Vlatković, u Španjolskoj Sania Jelić Danda, u Sloveniji Goran Blažić, u Švedskoj Paul Šikić, u Japanu Edouard Tripković Katayama, a direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu je Meri Matešić.
Na sjednici je donesena i odluka o raspisivanju natječaja za direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.
Operativni marketing plan turizma Hrvatske za 2013. možete preuzeti ovdje.