Održan Hrvatski turistički dan u Moskvi

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 18.01.2012 - 16:31
Workshop_1
U organizaciji Hrvatske turističke zajednice 17. siječnja 2012. godine u Moskvi je održan Hrvatski turistički dan u sklopu kojeg je organizirana poslovna radionica predstavnika ruskih i hrvatskih turističkih tvrtki te tiskovna konferencija i prezentacija o hrvatskoj turističkoj ponudi za predstavnike medija. Iznimno posjećena poslovna radionica pružila je mogućnost da predstavnici turističkih agencija i hotelijera prošire svoje poslovne kontakte i ostvare što bolju suradnju u nadolazećim mjesecima. Upravo izravni kontakt s turoperatorima iz Rusije dao je mogućnost brojnim hrvatskim partnerima da dogovore suradnju u cilju povećanja turističkog prometa s tog tržišta u pojedina turistička odredišta naše zemlje. Interes za novostima o hrvatskoj turističkoj ponudi pokazali su i predstavnici ruskih medija koji su u velikom broju popratili prezentaciju o hrvatskom turizmu, dosadašnjim rezultatima kao i najavama promidžbenih aktivnosti za ovu godinu. Prezentaciju je održao v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Bulić je podsjetio kako nas je prošle godine s ruskog tržišta posjetilo 187.674 turista što je 11 posto više nego u 2010. godini, a koji su ostvarili 1.574.708 noćenja odnosno 8 posto više u odnosu na 2010. godinu. U svojoj je prezentaciji osim općih informacija o Hrvatskoj, kulturnim i prirodnim ljepotama Hrvatske te eno-gastronomskoj ponudi naglasio kako će se u promidžbi hrvatskog turizma za 2012. godinu posebno isticati pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetnog odredišta životnog stila, visoke ekološke očuvanosti te jedne od vodećih turističkih zemalja na Sredozemlju koja je i buduća 28. članica Europske unije. Svemu navedenom će svakako pridonijeti i akcija koju ECTAA (European Travel Agents and touroperators – Europsko udruženje turističkih agenata i turoperatora) provodi u sklopu svojih aktivnosti od 1. travnja 2011. do 31. ožujka 2012. godine te Hrvatsku preporučuje svojim članicama i medijima kao poželjno turističko odredište.