Na održanoj 51. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o dodijeli potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima i potpora programima destinacijskih menadžment kompanija; imenovan je direktor predstavništava HTZ-a u Južnoj Koreji sa sjedištem u Seulu te voditeljica ispostave HTZ-a u SAD-u sa sjedištem u Los Angelesu. Donesena je i odluka o odabiru medijskih agencija za suradnju u 2019. godini.
U cilju još bolje promocije hrvatske turističke ponude na dalekim tržištima, uz nedavno otvoren ured Hrvatske turističke zajednice u Šangaju, uspostavlja se predstavništvo u Seulu te ispostava u Los Angelesu. Na mjesto direktora novog predstavništva u Južnoj Koreji sa sjedištem u Seulu Turističko vijeće danas je imenovalo Zorana Horvata, osnivača i predsjednika Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba koji je tijekom svoje profesionalne karijere radio, između ostalog, u Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja Zagreb gdje je predstavljao investicijske projekate iz sektora industrije i turizma u RH investitorima iz Republike Koreje, a tijekom rada na mjestu direktora predstavništva Samsung Corporationa u Zagrebu bio je zadužen za izvoz proizvoda i usluga hrvatskih kompanija na tržište Republike Koreje i posredništvo u realizaciji korejskih investicija u turističkom sektoru u Hrvatskoj. Dugogodišnja direktorica Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske dr.sc. Iva Bahunek izabrana je za voditeljicu ispostave Hrvatske turističke zajednice u SAD-u sa sjedištem u Los Angelesu. Prije preuzimanja funkcije direktorice UPUHH-a Bahunek je do 2010. godine radila kao partner konzultantske tvrtke Kompozit specijalizirane za pružanje usluga u traženju vodećih kadrova i konzalting o ljudskom kapitalu.
„Polažemo velika očekivanja u novoizabrane predstavnike Hrvatske turističke zajednice na dalekim tržištima Južne Koreje i SAD-a za koje vjerujem da će uspješno provoditi aktivnosti turističke promocije naše zemlje što će pomoći u daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih zemalja svijeta. Ova su nam tržišta iznimno bitna zbog toga što gosti s tih tržišta ostvaruju najveću turističku potrošnju u svijetu, a naš je cilj upravo povećanje prihoda i to kroz podizanje kvalitete turističkih proizvoda i usluga, stvaranje preduvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma, osnaživanje kontinentalnog turizma i povećanje broja gostiju veće platežne moći koji Hrvatsku posjećuju i izvan ljetnih mjeseci. Danas smo donijeli odluku o potporama turistički nerazvijenim područjima putem kojih radimo na ravnomjernijem turističkom razvoju svih dijelova Hrvatske, a od iduće će se godine, nakon stupanja na snagu novog paketa turističkih zakona, ova područja dodatno financijski osnažiti“, izjavio je ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Gari Cappelli komentirajući odluke donesene na Turističkom vijeću.
„Dodjela financijskih potpora za turističke zajednice na nerazvijenim područjima, odnosno za programe destinacijskih menadžment kompanija dio su naših aktivnosti koje za cilj imaju unaprjeđenje i jačanje ukupne turističke ponude s naglaskom na razdoblja pred i posezone. Siguran sam kako će prijavljeni projekti kojima je odobrena potpora dati svoj snažan doprinos u zadržavanju pozitivnih turističkih trendova“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će se u narednom razdoblju ključne marketinške aktivnosti na 15 europskih emitivnih tržišta provoditi uz podršku 5 odabranih jakih međunarodnih agencija.
Za programe i projekte na turistički nerazvijenim područjima Turističko vijeće je na danas održanoj sjednici odobrilo potporu za 135 programa i projekta od čega 108 programa/projekata lokalnih turističkih zajednica i 27 programa/projekata turističkih zajednica županija u ukupnom iznosu od 3.951.083 kuna. Programe i projekte županijskih turističkih zajednica evaluirala je Hrvatska turistička zajednica, a iznos odobrene potpore po pojedinom programu/projektu iznosi najviše do 80 posto ukupnih opravdanih/prihvatljivih troškova. Programi i projekti lokalnih turističkih zajednica kandidirali su se nadležnim županijskim turističkim zajednicama koje su pregledavale i evaluirale kandidature te su na konačno odobrenje dostavile HTZ-u popis programa i projekata, a HTZ je donio odluku o dodjeli sredstava i predložio ih Turističkom vijeću na usvajanje.
Ukupno 1.970.000 kuna potpore dodijeljeno je Odlukom o dodjeli bespovratnih sredstava potpore za 36 programa destinacijskih menadžment kompanija. Kriteriji za odabir projekata koje su kandidirale destinacijske menadžment kompanije uključivali su inovativnost paket aranžmana, uključivanje neiskorištenih turističkih resursa, značaj kandidiranog programa u jačanju imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa, usklađenost programa sa Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske i uključivanje turistički nerazvijenih područja. Osim toga, većom su se ocjenom bodovali programi koji će se realizirati u pred i posezoni te oni koji traju više od sedam dana, a sve u cilju osnaživanja turističkog prometa izvan vršnih mjeseci turističke sezone i produženju razdoblja boravka turista što su jedni od ključnih ciljeva daljnjeg razvoja Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije i povećanja turističke potrošnje.
Turističko vijeće donijelo je i odluku o odabiru pet medijskih agencija koje će provoditi kampanje HTZ-a u 2019. godini. Odabrana agencija na tržištu Rusije, Ukrajine, Švedske, Norveške i Francuske je MC Group, MediaCom provodit će marketinške aktivnosti na tržištu Švicarske, Poljske i Mađarske, Real Grupa na tržištu Njemačke, Velike Britanije i Austrije; Aviareps za tržište Nizozemske, Belgije i Češke te Pro Media Group za tržište Italije. Aktivnosti oglašavanja na navedenim emitivnim tržištima provesti će se sukladno terminima iz godišnjeg plana rada i media planovima te će se dodatno usuglasiti s direktorima predstavništva HTZ-a za pojedino emitivno tržište.