Zagorje je dobilo novi promidžbeni film čiji je cilj na najbolji način predstaviti jedno od najuspješnijih turističkih odredišta kontinentalne Hrvatske što većem broju potencijalnih gostiju. Prošle godine u Krapinsko-zagorskoj županiji zabilježeno je 159.200 dolazaka i 349.000 noćenja što je rast od preko 12 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu.
Sanja Škrinjar, voditeljica ureda Turističke zajednice Krapinsko-zagorske županije, naglašava da su najvažnija emitivna tržišta županije Slovenija, Njemačka, Poljska, Bosna i Hercegovina, Italija i Austrija te da novim promotivnim turističkim spotom i svim drugim promidžbenim aktivnostima u Zagorje žele privući parove, obitelji s djecom te turiste koji traže nove i atraktivne doživljaje.
U sklopu Termi Jezerčica otvoren je novi autokamp, a u Desiniću hostel. U Krapinskim Toplicama najavljena je gradnja hotela, u Zaboku se preuređuje dvorac Gjalski, a u Stubičkim Toplicama trebaju početi obnove hotela Matija Gubec i kultne Slamarice. Otvaranje novih smještajnih kapaciteta prati i kontinuirano osmišljavanje i stvaranje novih turističkih sadržaja te atrakcija. Tako u Krapinskim Toplicama gosti mogu iskušati simulaciju vožnje helikopterom u Heli Centru Toplice, u Oroslavju prošetati Parkom znanosti, a oni željni vjetra u kosi Zagorje mogu doživjeti upravljajući quadom ili dižući se u visine balonom.
Upravo bogatstvo zagorske turističke ponude prikazuje promidžbeni film koji je pod redateljskom palicom Jasenke Haleuš snimila produkcijska kuća Krijas.