Nova brošura u izdanju Hrvatske turističke zajednice „Wellness Hrvatska“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 01.10.2009 - 00:00

Hrvatska turistička zajednica otisnula je novu brošuru pod naslovom „Wellness Hrvatska“. Brošura je tiskana u nakladi od 280.000 primjeraka u 12 jezičnih inačica (engleski, njemački, talijanski, francuski, španjolski, nizozemski, češki, ruski, poljski, slovenski, mađarski i hrvatski) te na slikovit način predstavlja wellness ponudu u hotelima u Hrvatskoj prateći turističke regije. U današnje vrijeme gotovo da i nema objekta visoke kategorije, od hotela do vila i malih obiteljskih hotela, koji gostima ne pruža izbor najrazličitijih wellness sadržaja.

Brošura je realizirana u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom koja je od svojih članica prikupila i obradila podatke o wellness centrima i hotelima te fotografije wellnessa i hotela. Tekst za brošuru je pisala turistička novinarka Silvana Jakuš dok je za dizajn bio zadužen Velimir Miljković iz dizajn studija Organizacija iz Pule. U brošuri su se koristile fotografije priznatih hrvatskih fotografa – Mario Romulić, Dražen Stojčić, Renco Kosinožić, Đani Celija, Ivo Pervan, Eduard Strenja, Damir Kalogjera, Vid Barac, Braslav Karlić, Petar Trinajstić, Juraj Kopač, Andrija Carli, Josip Madračević, Damir Fabijanić, Milan Babić, Romeo Ibrišević, Saša Pjanić, Sergio Gobbo, Saša Halambek i Velimir Miljković. Članovi Uredničkog odbora wellness brošure su Ondina Šegvić, Zdeslav Radovčić i Slavija Jačan Obratov.

Značenje riječi wellness ima dugu povijest iako se pojam prvi put spominje sredinom 20. stoljeća. Složenica dviju riječi − well being (zadovoljstvo, dobro osjećanje) i fitness (fizička spremnost) sinonim je za harmonično stanje duha i tijela koje se zasniva na svjesnom djelovanju za poboljšanje zdravlja, sposobnosti i dobrog izgleda.

Posebnost ponude u wellnesima hrvatskih hotela je korištenje u velikoj mjeri  prirodnih resursa i kozmetike na bazi autohtonog mediteranskog bilja poput lavande, lovora, mirte ili kadulje. Time wellness ponuda u Hrvatskoj zadovoljava najviše svjetske standarde te nudi wellness tretmane koji čine nezaobilazno poglavlje istinskog odmora.

Namjena nove wellness brošure Hrvatske turističke zajednice je promidžba tog važnog turističkog proizvoda na domaćim i inozemnim tržištima. Brošura će biti distribuirana na turističkim sajmovima, prezentacijama Hrvatske kao i na svim info punktovima i turističko – informativnim centrima diljem zemlje. „Wellness Hrvatska“ je brošura koja prateći svjetske trendove podiže turističku ponudu Hrvatske na višu razinu te omogućuje svim ljubiteljima wellness usluga da uživaju u blagodatima koje naša zemlja nudi.