Nastavak promidžbe Hrvatske na stranim tržištima

Kategorija: Najave
Objavljeno: uto, 16.03.2010 - 09:00
Nakon Berlina, Hrvatska turistička zajednica nastavlja promidžbu na turističkim sajmovima te će se tako ovaj mjesec predstaviti na sajmu MITT u Moskvi u periodu od 17.-20. ožujka na štandu od 195m2. Hrvatska turistička zajednica prezentirat će turističku ponudu sa suizlagačima: Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, Turistička zajednica grada Splita, Turistička zajednica grada Zagreba, Hrvatska gospodarska komora – sektor nautike, Adriatic Tours, Kativa d.o.o., Atlantis Holidays, Regtour, Tesis Tour, Tour Route, Toplice Sveti Martin d.d. Nakon toga slijedi sajam MAP u Parizu u periodu od 18.-21. ožujka na kojem će svoju ponudu predstaviti suizlagači Turističkih zajednica dalmatinskih županija, Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica grada Opatije i Bemex Tours. Sajam TUR u Götheborgu u trajanju od 24. – 27. ožujka predstavit će turističku ponudu Hrvatske na štandu od 144m2 sa suizlagačima: Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije, Turističkom zajednicom grada Splita, Turističkom zajednicom grada Zagreba, Anker grupom – hotel Lafodia, te s turističkom agencijom Katarina line i Scandjet, a u istom periodu održava se sajam UITT u Ukrajini. Nakon toga slijede sajmovi Borsa Mediterranea u Napoliu (26.-28. ožujka) i specijalizirani ronilački sajam Dive Show u Londonu (27.-28. ožujka), a također će se i održati poslovne radionice inozemnih i hrvatskih gospodarskih subjekata na tržištima Rusije, Italije, Japana, Njemačke i Slovenije.