Kategorija:
Objavljeno:
Na konferenciji za medije održanoj u zagrebačkom Hypo centru organizatori su najavili ovogodišnje izdanje festivala UItra Europe koji će se održati u Splitu od 11. do 13. srpnja. Ljubitelje elektronske glazbe iz svih dijelova svijeta na Poljudu će dočekati izuzetna produkcija te još bolja i impresivnija kulisa za nastupe najboljih DJ-a svijeta. Uz još više izvođača u line-upu, novosti ovogodišnjeg izdanja su i dodatni festivalski dan, zbog kojeg organizatori očekuju 30 posto posjetitelja više nego prošle godine, te jedinstvena fan zona s posebnim sadržajima i ponudama za obožavatelje.
Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija, hrvatskog suorganizatora festivala, izjavio je kako je izuzetan uspjeh premijernog izdanja festivala Ultra Europe istovremeno nagrada i velika obveza prema obožavateljima te je najavio još veće i impresivnije izdanje festivala. Zbog velikog interesa, organizatori očekuju da će ovogodišnje izdanje pohoditi više od 150.000 ljudi pa je izuzetno važno da se grad Split i Hrvatska pripreme za taj broj turista i omoguće im kvalitetan smještaj i dodatni sadržaj. Bašić je rekao kako vjeruje da će ovogodišnje izdanje potvrditi status festivala Ultra Europe kao najznačajnijeg događanja u regiji te dodatno utjecati na imidž Splita kao vrhunske turističke destinacije.
Na konferenciji je sudjelovala i direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić: „Hrvatska turistička zajednica podržala je ovaj festival od samog početka jer vjerujemo da su ovakvi doživljaji i iskustva upravo ono što turisti traže i smjer u kojem Hrvatska treba dalje izgrađivati i unapređivati svoju turističku ponudu. Istraživanja pokazuju da turisti pored ljepote pojedine destinacije odluku o dolasku temelje i na sadržajima i iskustvima koje im ta destinacija nudi i zbog kojih su oni spremni potrošiti više. Sve veći broj festivala koji se u posljednjih nekoliko godina održavaju u Hrvatskoj govori u prilog činjenici da smo prepoznali trend u promjenama ponašanja turista te da idemo u dobrom smjeru. Razvojem destinacijskih menadžment organizacija i destinacijskih menadžment kompanija ćemo ostvariti još veći pomak u pozicioniranju Hrvatske na svjetskoj sceni kao zemlje koja pored predivnog mora i sunca nudi vrhunske doživljaje i iskustva.“
Želja i cilj Hrvatske turističke zajednice je da, zahvaljujući ovom i sličnim atraktivnim događanjima koja se održavaju diljem Hrvatske, posjetitelji požele doći ponovno i vidjeti više od brojnih kvalitetnih sadržaja koje Hrvatska nudi, kako zabavnih, tako i kulturnih, prirodnih, povijesnih, naše gastronomske i enološke ponude. Hrvatska turistička zajednica će i u 2014. godini nastaviti financijski podržavati zabavna, sportska, kulturna i druga događanja koja imaju za cilj unapređenje/obogaćivanje proizvoda destinacije te stvaranje prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje u cjelini. Kod odabira i vrednovanja događanja koje će dobiti potporu, posebno će se voditi računa o događanjima koja će biti motiv dolaska turista na destinaciju te koje će biti usmjerene na podizanje atraktivnosti i konkurentnosti destinacije i drugih direktnih i indirektnih efekata za destinaciju.
Sukladno Strateškom marketinškom planu 2014.-2020., u ovoj godini pristupit će se i definiranju Top događanja koja moraju komunicirati pozitivne doživljaje, pridonositi ukupnom jačanju snage brenda hrvatskog turizma te pružati motiv dolaska turista. U suradnji s turističkim zajednicama županija i Turističkom zajednicom grada Zagreba utvrdit će se najznačajnija zabavna i sportska događanja međunarodnog značaja, a konačnu odluku o izboru događanja koje će dobiti potporu te o visini potpora donijet će Turističko vijeće. Dio sredstava za potpore Top događanjima odnosit će se na edukaciju, promotivne i druge tržišne aktivnosti koje za Top događanja na nacionalnoj razini provodi Hrvatska turistička zajednica.