Kategorija:
Objavljeno:
Posljednji dan Međunarodnog sajma turizma Crotour na Zagrebačkom velesajmu, 12. svibnja 2012. godine, Hrvatska turistička zajednica organizirala je poslovnu radionicu Buy Croatia. Na radionici su sudjelovali predstavnici domaćih i inozemnih turističkih agencija te drugih profesionalaca iz turističke industrije. Vrlo uspješna poslovna radionica okupila je turističke djelatnike iz Belgije, Danske, Francuske, Njemačke, Italije, Nizozemske i Velike Britanije te je ukupno nazočilo 50-tak sudionika. Hrvatski sudionici radionice partneri su koji u svojim ponudama imaju programe za područje Zagreba i kontinentalne Hrvatske (Središnje Hrvatske, Slavonije i Like-Karlovca). Uoči poslovne radionice, a u suradnji s turističkim zajednicama Grada Zagreba, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije, Hrvatska turistička zajednica organizirala je za inozemne turističke agente - sudionike radionice, od 9. -12. svibnja inspekcijsko putovanje u spomenute županije.
Koncepcija "Buy Croatia" odnosi se na organizaciju poslovnih sastanaka između hrvatskih poslovnih subjekata (turoperatora, agencija, hotela,...) i partnera s emitivnih tržišta. Poslovne radionice (workshopovi), odnosno poslovni sastanci održavaju se između hrvatskih kompanija i stranih partnera s ciljem povećanja obuhvata Hrvatske u brošurama stranih partnera te jače diversifikacije turističke ponude koja je trenutno na tržištu. Ovi sastanci održavaju se u Hrvatskoj ("kupi"), a partneri posjećuju Hrvatsku kao gosti Hrvatske turističke zajednice. Na radni sastanak u Hrvatsku poziva se ograničen broj partnera s emitivnih tržišta s ciljem da:
• upoznaju s destinacijom i dožive turističke proizvode i kvalitetu ponude,
• susretnu s pružateljima usluga - predstavnicima hrvatskog turističkog gospodarstva (hotelijersko-turističkim tvrtkama, putničkim agencijama i DMC-a),
• pregovara o kupnji usluga i/ili paketa.