Kategorija:
Objavljeno:
Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić i ministar turizma Darko Lorencin te predstavnici javnog turističkog sektora Hrvatske održali su danas u Münchenu cijeli niz konstruktivnih poslovnih sastanka s partnerima iz njemačke turističke branše i medijima.
U centrali ADAC-a hrvatski predstavnici susreli su se s novim ADAC-ovim potpredsjednikom za turizam, Kurtom Heinenom, te se tom prilikom razgovaralo o unaprjeđenju suradnje Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma s njemačkim autoklubom, o kamping i nautičkom turizmu te o zajedničkim projektima koji su upravo u tijeku, kao npr. Reisemagazin za Hrvatsku.
Nakon ADAC-a, u hotelu Kempinski u Münchenu, organizirana je prezentacija i ručak sa predstavnicima medija. Na poziv ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu, prezentaciji se odazvalo više od dvadeset novinara koji aktivno pišu o Hrvatskoj ili su izvješćivali iz Hrvatske, što je ujedno i bio kriterij po kojem su pozivani na druženje. Predstavnicima medija obratili su se ministar turizma Darko Lorencin i direktorica Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, koji su prisutne upoznali s rezultatima turističke sezone u Hrvatskoj, posebno s njemačkoga tržišta. Direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić prezentirao je novosti u ponudi Hrvatske i o budućim promotivnim akcijama na njemačkom tržištu za 2014. godinu.
''Dugogodišnja suradnja Hrvatske turističke zajednice i ADAC-a, najvećeg njemačkog i europskog autokluba, iz sezone u sezonu biva sve uspješnijom te su njezini rezultati, poput najnovijeg Reisemagazina, jedan od razloga zašto se iz godine u godinu sve više njemačkih turista odlučuje svoj odmor provesti u Hrvatskoj. Njemačka, a pogotovo Bavarska, zasigurno je jedno od najvažnijih emitivnih tržišta te kontinuirano nastojimo različitim aktivnostima zadržati postojeće, ali privući i nove njemačke goste da dođu u Hrvatsku. Sudjelovanje na idućem sajmu f.re.e u Münchenu, u statusu zemlje partnera, potvrda je važnosti ovog tržišta za Hrvatsku i što bolje promocije hrvatske turističke ponude. Tijekom današnjih poslovnih sastanaka te druženja s novinarima primili smo kvalitetne inpute na temelju kojih ćemo nastaviti osmišljavati nove proizvode i doživljaje kako bismo ih u narednom razdoblju ponudili gostima s ovog područja.'' – istaknula je nakon tiskovne konferencije Meri Matešić.
Po završetku radnoga ručka s medijima, predstavnici ministarstva turizma i HTZ-a susreli su se na radnom sastanku, na temu jačanja suradnje s autobuserskom branšom, koja je ključna za uspjeh pred i posezone, i novih poreznih propisa za strane autobusere u Hrvatskoj, i s predstavnicima turoperatora, predstavnicima savezne udruge autobusera „Bundesverband Deutscher Omnibusunternehmer (BDO) e.V.“ i pokrajinskih udruga Bavarske i Baden Württemberga.