Meri Matešić sudjelovala u panelu „Hrvatska je članica Europske Unije, je li članica i europskog tržišta”

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
20140212_Adria Hotel Forum
Danas je u zagrebačkom hotelu Westin, u sklopu Adria Hotel Foruma, održan panel na temu “Hrvatska je članica Europske Unije, je li članica i europskog tržišta”. U raspravi su, uz direktoricu Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić, sudjelovali i Kristian Šustar, član uprave UPUHH-a i predsjednik nacionalne udruge hotelijera, Arlett Oehmichen, konzultantica tvrtke HVS London, te Neil Evans, direktor TUI Hotels & Resorts.

Glavni fokus jutrošnjeg panela bile su promjene koje se (ni)su dogodile od ulaska Hrvatske u EU, odnosno percepcija Hrvatske kao tržišta i njezino pozicioniranje svijetu kao EU destinacije. Jednako tako, panelisti su pokušali odgovoriti na pitanje postoji li uopće EU destinacija ili se svaka zemlja predstavlja zasebno u odnosu na druge, te koje su pozitivne, a koje negativne strane ulaska Hrvatske u EU iz aspekta turizma i razvoja. Tim povodom Meri Matešić je izjavila: “Hrvatska je u turističkom pogledu već odavno u Europskoj uniji te se za većinu turista građana Unije činom našeg formalnog ulaska u tu zajednicu nisu dogodile bitne promjene. Također treba reći da je hrvatski turizam već tradicionalno usmjeren na EU, a iz zemalja članica dolazi nam oko 90 posto svih turista. Stoga se i ukupna opća promocija hrvatskog turizma već dugi niz godina dominantno provodi na najvećim europskim tržištima (Njemačka, Austrija, Italija, Velika Britanija, Francuska, nove članice EU i druge) te je zahvaljujući tome hrvatski turizam u EU dobro pozicioniran i ima pozitivan imidž." 

Govoreći o Strateškom marketing planu hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. čije se donošenje očekuje tijekom prvog tromjesečja ove godine, direktorica Matešić je naglasila sljedeće: „SMPHT nije samo marketing plan Hrvatske turističke zajednice, već cjelokupnog hrvatskog turizma i svih njegovih dionika. Bez uske i kvalitetne suradnje čitavog javnog i privatnog sektora nećemo ostvariti željene ciljeve.”

Inače, Adria Hotel Forum potiče komunikaciju i razvoj svih aktera turističke industrije, a dugoročni cilj mu je postati svojevrsni “think tank” industrije koji svojim idejama i povezanošću stvara mogućnost dodatne vrijednosti i interesa inozemnih ulagača za Hrvatsku. Tema drugog Adria Hotel Foruma 2014. godine su „Investicije i inovacije“, a održava se od 11. do 13. veljače u hotelu Westin.