Le Salon Mondial du Tourisme: snažna promocija hrvatskog turizma na francuskom tržištu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je na najvećem i najznačajnijem sajmu za opću javnost u Francuskoj, a riječ je o 48. izdanju sajma Le Salon Mondial du Tourisme koji se održao u Parizu. Ovo renomirano turističko događanje na kojem se predstavljalo više od 500 različitih turističkih destinacija, privuklo je preko 70.000 posjetitelja, pružajući uvid u najnovije trendove u turizmu.

„Hrvatska je tijekom sajma zabilježila odličan interes francuskih medija i opće publike te smo iznimno ponosni što naša zemlja zahvaljujući svojoj ponudi i uslugama i dalje zauzima odličnu poziciju na francuskom tržištu. Nadalje, u sklopu četverodnevnog sajamskog događanja, održao se i sajam Destination Nature gdje se Hrvatska predstavila stavivši naglasak na bogatu i raznoliku prirodnu baštinu koja je jedan od glavnih motiva dolaska Francuza u našu zemlju“, izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Parizu.

Tijekom sajma, posjetitelji su imali priliku susresti brojne agencije i turoperatore, a događanje je obilježeno i dolaskom francuske ministrice turizma Nathalie Delattre. Sajam se pokazao kao odlična platforma koja spaja odgovorni turizam, tehnološke inovacije i valorizaciju lokalnih destinacija. Tako su glavne teme ovogodišnjeg izdanja bile održivi i eko-friendly turizam, slow putovanja i autentičnost te zaštita kulturne baštine i povijesnog turizma.

Održana su mnoga predavanja i konferencije o iskustvima turističkog razvoja u Hrvatskoj te ključnim trendovima u Hrvatskoj kao jednoj od vodećih europskih turističkih destinacija. Među najznačajnijim projektima, najveći fokus bio je na regiji Kvarner kao europskoj prijestolnici gastronomije za 2026. godinu. 

Dodajmo kako je turistička promocija Hrvatske na tržištu Francuske posljednjih tjedana u jeku  intenzivnih aktivnosti, osobito ona usmjerena prema medijima, ali i specijaliziranim turističkim javnostima poput turoperatora i MICE agenata. 

Tako je u suradnji s Croatia Airlinesom predstavljena i hrvatska poslovna i MICE ponuda na najznačajnijem MICE događanju Pure Meetings & Events u reprezentativnom prostoru Porte Dauphine. Hrvatska je pred vrhunskim francuskim organizatorima događanja i međunarodnim dobavljačima predstavljena kao idealna cjelogodišnja destinacija za poslovne susrete i kongrese, a prezentirana je i luksuzna te premium ponuda naše zemlje. 

„Posljednjih godina Francuzi su među najbrojnijim gostima u Hrvatskoj upravo u razdobljima pred i posezone, što je i izravna posljedica brojnih promotivnih aktivnosti koje se provode na francuskom tržištu koje je daleko od faze zasićenosti“, zaključila je direktorica Mihalić Đurica, dodajući kako su francuski gosti u Hrvatskoj u 2024. godini ostvarili više od 607 tisuća dolazaka i 2,1 milijun noćenja, što u odnosu na 2023. godinu predstavlja rast od 5% u dolascima i 6% u noćenjima.