Kongres hrvatskog kampinga

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Hrvatski su kampovi u prvih osam mjeseci ove godine ostvarili 1,9 milijuna turističkih dolazaka, što je jedan posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, dok je 12,7 milijuna ostvarenih noćenja na lanjskoj razini, podaci su izneseni danas na četvrtom kongresu hrvatskog kampinga koji se održava u hotelskom naselju Solaris pored Šibenika.

Kamping djelatnost u Hrvatskoj po dolascima gostiju i broju noćenja već je 12 godina u stalnom porastu, a kampovi ostvaruju i do 27 posto turističkih rezultata u Hrvatskoj, istaknula je predsjednica Izvršnog odbora Kamping udruženja Hrvatske Josipa Cvelić Bonifačić navodeći da danas u Hrvatskoj djeluje 235 kampova te još 284 kampova u domaćinstvima koji ukupno mogu primiti 232.080 osoba u jednom danu.

Najveći porast broja noćenja u kampovima ove se godine bilježi na području Dalmacije. S porastom od 10,7 posto u odnosu na prošlu godinu prednjači Šibensko-kninska županija, slijedi Dubrovačko-neretvanska s porastom od 10,2 posto te Splitsko-dalmatinska s rastom od 6,9 posto.

Svi ovi ohrabrujući podaci, kazala je Cvelić Bonifačić, rezultat su stalnog rada na unapređenju kamping djelatnosti te ulaganja u infrastrukturu.

Najavila je i kako će zahvaljujući suradnji Sektorskog vijeća za turizam i ugostiteljstvo prvi put u povijesti predmet kamping biti uveden u srednje škole turističkoga smjera.
Navela je i kako je anketa provedena na uzorku od tisuću gostiju izuzetno povoljna za hrvatske kampove.

Gosti u kampovima prosječne su starosti 47 godina, čak 62 posto ima višu stručnu spremu, njih 75 posto ima primanja veća od 1,5 tisuće eura mjesečno, a u Hrvatskoj prosječna obitelj koja se odmara u kampovima za vrijeme odmora prosječno troši 2424 eura.

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić napomenuo je kako Hrvatska turistička zajednica prati razvoj hrvatske kamping djelatnosti. Samo ove godine u promidžbene aktivnosti utrošili smo 8,6 milijuna kuna, a u 2011. taj iznos namjeravamo još povećati za 16 posto, te u promidžbu Hrvatske kao kamping odredišta uložiti ukupno deset milijuna kuna, najavio je Bulić.

Dodao je kako se tržišna turistička utakmica sve više zaoštrava usporedo s krizom te kako u 2011. trebamo biti još spremniji na izazove.