Hrvatska turistička zajednica i ove je godine pokrenula promotivnu kampanju na Expediji, jednoj od najznačajnijih travel platformi na američkom tržištu, a sve s ciljem snažnijeg pozicioniranja Hrvatske, prezentiranja ukupne hrvatske turističke ponude te poticanja što većeg broja dolazaka američkih putnika u hrvatske destinacije. Da je kampanja, koja se provodila u razdoblju od sredine travnja do kraja kolovoza ove godine, ostvarila odlične rezultate najbolje pokazuje podatak o generiranom bukingu, odnosno ostvarenim rezervacijama smještaja i aviokarata koje premašuju sedam milijuna američkih dolara.
„Suradnja s Expediom jedna je od važnijih aktivnosti promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu, što zbog kvalitetnog i učinkovitog predstavljanja naše zemlje, što zbog direktnog poticanja ljubitelja putovanja na dolazak u hrvatske destinacije. Iznimno smo zadovoljni postignutim rezultatima koji dokazuju da interes turista iz dalekih zemalja za Hrvatskom kontinuirano raste, a to se posebice odnosi na američko tržište s kojeg ostvarujemo najveći broj dolazaka i noćenja kada govorimo o tržištima izvan Europe“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši kako se u kampanju ove godine uključio i sustav turističkih zajednica.
Naime, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao nositelja suradnje s Expediom, u kampanji su sudjelovale i turističke zajednice Splitsko-dalmatinske i Zadarske županije, kao i turistička zajednica grada Zadra. U okviru projekta, kao jedinstveno mjesto informiranja potencijalnih turista, kreirana je sadržajna platforma „Always in season“ s istaknutom turističkom ponudom Hrvatske kroz sva godišnja doba, koja je dodatno promovirana kroz online oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama.
Dodajmo kako je tijekom same kampanje generirano 18 posto od ukupnog broja noćenja u Hrvatskoj rezerviranih na Expediji, a Hrvatska je kao destinacija u pretragama porasla za 12 mjesta, s 54. mjesta prije kampanje na 42. mjesto za vrijeme kampanje.
Prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj je s američkog tržišta tijekom prvih devet mjeseci ostvareno gotovo 630 tisuća dolazaka i preko 1,8 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast od 33 posto u dolascima i 23 posto u noćenjima. Gledano prema županijama američki su gosti najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Rovinju te Zadru.