Izmijenjene Turističko-cestovne karte Hrvatske uskoro dostupne na našim stranicama

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: uto, 11.03.2014 - 00:00
U ovogodišnjem reizdanju engleske, njemačke, poljske i nizozemske verzije Turističko-cestovne karte Hrvatske, nažalost se dogodila nenamjerna pogreška te je objavljena i otisnuta karta u kojoj je dio popisa s predstavništvima Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu jednim svojim dijelom prešao preko Slavonije i Baranje na karti. Naime, popis predstavništava je nadopunjen njihovim internetskim stranicama te je zbog toga došlo do grafičkog povećanja tog dijela na karti.
Čim je greška uočena, poduzeli smo sve da ju u najkraćem mogućem roku ispravimo – elektroničke verzije karata su odmah uklonjene s naše internetske stranice te se radi na njihovim izmjenama.  Osim toga, sva distribucija i korištenje tiskane verzije karte je trenutno obustavljena, kako u Hrvatskoj, tako i u svim našim predstavništvima. Istovremeno želimo naglasiti da se na brošuri Turističko-cestovna karta nalaze ukupno tri karte, od čega su dvije karte s prikazom cijele Hrvatske i od kojih je jedna imala navedenu grešku. Na drugoj karti cijele Hrvatske regija Slavonija potpuno je vidljiva, a brošura sadrži i dodatne izdvojene karte pojedinih regija, uključujući Slavoniju, na kojoj se detaljno i jasno vidi cijelo područje.
Hrvatska turistička zajednica se odmah po uočenju greške ispričala županu Vukovarsko-srijemske županije, gospodinu Boži Galiću, jer nam naravno nije bila namjera nanijeti bilo kakvu štetu, dapače, zadnjih godina je uložen veliki trud kako bi se upravo Slavonija, Baranja i hrvatski Srijem istaknuli u turističkoj ponudi Hrvatske. Tako je HTZ 2011. godine izdala DVD Slavonija i Baranja na kojem se, između ostalog, nalaze interaktivne karte, fotografije, video isječci te pdf verzije istoimenih brošura. DVD je izrađen na engleskom jeziku te se koristi kao jedan od promotivnih alata koji bi sve potencijalne goste mogao potaknuti  na otkrivanje raznovrsne turističke ponude hrvatskog kontinenta. Također, tijekom 2011. godine napravljeno je nekoliko desetaka kratkih jednominutnih video spotova u kojima su također istaknute etno baština Slavonije, njezina bogata gastronomska ponuda te nezaobilazne prirodne ljepote. 
Osim toga, kroz programe potpora projektima i inicijativama na turistički nerazvijenim područjima, potpora manifestacijama i potpora kulturno-turističkim inicijativama, u posljednje tri godine u promociju Slavonije uloženo je više od 4,2 milijuna kuna, od čega 860 tisuća u Vukovarsko-srijemskoj županiji. Uz to, kroz program potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima za Slavoniju je namijenjeno kroz posljednje dvije godine više od 3,1 milijuna kuna, od čega oko 590 tisuća kuna u Vukovarsko-srijemskoj županiji. Tijekom proteklih godina Hrvatska turistička zajednica u suradnji sa sustavom turističkih zajednica i gospodarskih subjektima organizirala je i nekoliko studijskih putovanja i radionica na području Vukovarsko-srijemske županije: hrvatski novinari posjetili su i upoznali se s turističkom ponudom Iloka, županiju su posjetili i predstavnici stranih medija, konkretno iz Francuske, Poljske, Švedske, Engleske, Italije i SAD-a, a organizirana je i poslovna radionica Buy Croatia na kojoj su sudjelovala 24 inozemna subjekta iz Belgije, Češke, Danske, Italije, Francuske, Nizozemske i Njemačke te 30 hrvatskih subjekata. 
Zatim, Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je u financiranju 75 posto iznosa troškova nastupa Vukovarsko-srijemske županije na Sajmu sjećanja u Parizu od 20. do 23. ožujka 2013. i Prezentacije u Ljubljani koja se održala 25. siječnja 2013. U 2014. godini Hrvatska turistička zajednica je zakupila štand na sajmu PLACE TO GO na kojem će se predstavljati tri kontinentalna klastera: klaster Slavonija koji uključuje i turističku zajednicu Vukovarsko-srijemske županije, klaster Lika-Karlovac i klaster Središnja Hrvatska.
Iz svega navedenog, ali i iz ostvarenih rezultata prema kojima je kontinent u 2013. zabilježio porast broja dolazaka od 9 posto i noćenja od 8,5 posto, a sama Vukovarsko-srijemska županija bilježi porast dolazaka i noćenja od čak 21,3 odnosno 24,65 posto, vidljivo je da Hrvatska turistička zajednica ulaže velike napore kako bi Hrvatsku predstavila kao nezaobilaznu destinaciju koja je posebna upravo zbog svoje raznolikosti i ravnoteže između priobalnih i kontinentalnih regija.