Kategorija:
Objavljeno:
Organizacijski ustroj Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice prilagođava se zahtjevima Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. - s novim organizacijskim ustrojem Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice povećat će se učinkovitost podrške turističkoj industriji te poboljšati suradnja s turističkim subjektima i strateškim partnerima u zemlji i inozemstvu
Prijedlog novog organizacijskog ustroja Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice usvojen je na današnjoj sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice, kao prvi od niza koraka u procesu restrukturiranja sustava turističkih zajednica Republike Hrvatske, sukladno postavkama i zahtjevima Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.
Kako aktualni organizacijski ustroj Hrvatske turističke zajednice, velikim dijelom uspostavljen 2005. godine, ne omogućuje adekvatnu provedbu dijela značajnih funkcionalnih i programskih zadaća HTZ-a, usvojen je novi ustroj, koji se temelji na konzistentnijoj organizacijskoj i poslovnoj strukturi, podijeljenoj u tri operativne divizije koje predstavljaju temeljna područja rada HTZ-a: strateško planiranje i marketing, razvoj ponude i upravljanje destinacijom te unapređenje prodaje i odnosi s partnerima, uz horizontalnu podršku u samostalnoj službi za odnose s javnošću te samostalnoj službi za kontroling i administrativne poslove. Novim organizacijskim ustrojem predviđa se 66 radnih mjesta, umjesto dosadašnjih 68, čime se udio plaća u ukupnom proračunu HTZ-a na godišnjoj razini neće značajnije mijenjati te ostaje na razini manjoj od 4% godišnjeg prihoda.
Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula je kako su za učinkovitu provedbu aktivnosti usmjerenih na ispunjenje ambicioznih ciljeva hrvatskog turizma promjene u načinu rada neophodne. „Čeka nas velik posao, a podjela rada i odgovornosti u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice mora biti usklađena s našim aktivnostima i zadaćama koje danas nisu iste kao i prije dvije, pet ili deset godina. Sektor turizma vrlo je dinamičan i želimo li biti učinkoviti moramo biti brzi, stručni i prilagodljivi.“
Novi organizacijski ustroj Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice slijedi pozitivna iskustva u organiziranju i strukturiranju glavnih ureda nacionalnih turističkih organizacija uspješnih europskih turističkih zemalja pa se poseban naglasak stavlja na uspostavu efikasnog sustava strukturiranja i promicanja nacionalnog turističkog branda, povećanju vizibiliteta Hrvatske u medijima putem unapređenja odnosa s javnošću i jačanju marketinške kompetencije uz naglasak na korištenju modernih komunikacijskih kanala. U osobitom su fokusu i razvoj ponude i upravljanje destinacijom, što je iznimno važno za turistički nerazvijena područja Republike Hrvatske, kao i unapređenje sustava prodaje i odnosa s partnerima.
Na ovaj će se način osigurati djelotvorno ispunjavanje operativnih zadaća Glavnog ureda definiranih zakonom i Operativnim marketinškim planom hrvatskog turizma - prijelaznog dokumenta kojim se Hrvatska turistička zajednica uvodi u provedbu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. Prijedlog ustroja izradila je konzultantska kuća Horwath Consulting, objedinjujući poznavanje lokalnih prilika i specifičnosti domaćeg turizma s međunarodnim iskustvom te sustavnim praćenjem trendova na globalnom turističkom tržištu.
Prijedlog novog organizacijskog ustroja Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice usvojen je na današnjoj sjednici Vijeća Hrvatske turističke zajednice, kao prvi od niza koraka u procesu restrukturiranja sustava turističkih zajednica Republike Hrvatske, sukladno postavkama i zahtjevima Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine.
Kako aktualni organizacijski ustroj Hrvatske turističke zajednice, velikim dijelom uspostavljen 2005. godine, ne omogućuje adekvatnu provedbu dijela značajnih funkcionalnih i programskih zadaća HTZ-a, usvojen je novi ustroj, koji se temelji na konzistentnijoj organizacijskoj i poslovnoj strukturi, podijeljenoj u tri operativne divizije koje predstavljaju temeljna područja rada HTZ-a: strateško planiranje i marketing, razvoj ponude i upravljanje destinacijom te unapređenje prodaje i odnosi s partnerima, uz horizontalnu podršku u samostalnoj službi za odnose s javnošću te samostalnoj službi za kontroling i administrativne poslove. Novim organizacijskim ustrojem predviđa se 66 radnih mjesta, umjesto dosadašnjih 68, čime se udio plaća u ukupnom proračunu HTZ-a na godišnjoj razini neće značajnije mijenjati te ostaje na razini manjoj od 4% godišnjeg prihoda.
Direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula je kako su za učinkovitu provedbu aktivnosti usmjerenih na ispunjenje ambicioznih ciljeva hrvatskog turizma promjene u načinu rada neophodne. „Čeka nas velik posao, a podjela rada i odgovornosti u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice mora biti usklađena s našim aktivnostima i zadaćama koje danas nisu iste kao i prije dvije, pet ili deset godina. Sektor turizma vrlo je dinamičan i želimo li biti učinkoviti moramo biti brzi, stručni i prilagodljivi.“
Novi organizacijski ustroj Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice slijedi pozitivna iskustva u organiziranju i strukturiranju glavnih ureda nacionalnih turističkih organizacija uspješnih europskih turističkih zemalja pa se poseban naglasak stavlja na uspostavu efikasnog sustava strukturiranja i promicanja nacionalnog turističkog branda, povećanju vizibiliteta Hrvatske u medijima putem unapređenja odnosa s javnošću i jačanju marketinške kompetencije uz naglasak na korištenju modernih komunikacijskih kanala. U osobitom su fokusu i razvoj ponude i upravljanje destinacijom, što je iznimno važno za turistički nerazvijena područja Republike Hrvatske, kao i unapređenje sustava prodaje i odnosa s partnerima.
Na ovaj će se način osigurati djelotvorno ispunjavanje operativnih zadaća Glavnog ureda definiranih zakonom i Operativnim marketinškim planom hrvatskog turizma - prijelaznog dokumenta kojim se Hrvatska turistička zajednica uvodi u provedbu Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014.-2020. Prijedlog ustroja izradila je konzultantska kuća Horwath Consulting, objedinjujući poznavanje lokalnih prilika i specifičnosti domaćeg turizma s međunarodnim iskustvom te sustavnim praćenjem trendova na globalnom turističkom tržištu.