Danas je u Makarskoj održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije. Sastanak je vodio direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a koordinaciji su još prisustvovali i novoizabrana direktorica TZ Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović, dosadašnji direktor TZ Splitsko-dalmatinske Joško Stella, kao i 25 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Na samom početku sastanka direktor Staničić naglasio je kako trenutno u zemlji boravi oko 890 tisuća turista, dok ih je prošle godine u ovo vrijeme u zemlji boravilo oko 780 tisuća. „Značajno smo se približili trendovima iz predpandemijskog razdoblja s obzirom da je u dosadašnjem dijelu srpnja u Hrvatskoj ostvareno 97 posto rezultata u noćenjima iz srpnja 2019., dok je na razini godine ostvareno 95 posto rezultata u noćenjima. Ovim pozitivnim trendovima snažan doprinos je dala i Splitsko-dalmatinska županija u kojoj je tijekom srpnja ostvareno 2,3 milijuna noćenja, dok je u dosadašnjem dijelu godine u ovoj županiji ostvareno više od 6,5 milijuna noćenja“, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako je Hrvatska na turističkom tržištu zauzela vrlo dobru i konkurentnu poziciju.
Tijekom sastanka se govorilo i o turističkoj ponudi te atrakcijama na području županije kojih je sve više, a predstavnici turističkih zajednica javljaju kako su vrlo zadovoljni dosadašnjim tijekom sezone, kao i najavama za naredno razdoblje. Tako je u Splitsko-dalmatinskoj županiji, gledajući prema destinacijama, najviše noćenja ostvareno u Splitu, Makarskoj, Segetu, Trogiru, Baškoj Vodi, Omišu i Kaštelima, s time da destinacije Makarska, Omiš i Kaštela bilježe porast prometa čak i u odnosu na 2019. godinu. Tržišta s kojih je u županiji u dosadašnjem dijelu godine ostvareno najviše noćenja su Njemačka, Poljska, Češka, Hrvatska i Ujedinjena Kraljevina.
Tema sastanka je bila i dodjela sredstava iz Fonda za udružene turističke zajednice, razgovaralo se o sustavu eVisitor, a predstavljen je i dosadašnji tijek izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine, koji će biti prekretnica u provedbi budućih promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma. Tema sastanka su bile i skorašnje promjene koje će nastupiti u Hrvatskoj s uvođenjem eura te ulaskom zemlje u schengenski prostor, za što je naglašeno da će pozitivno utjecati na buduće turističke tijekove i trendove.
HTZ u Makarskoj održao sastanak s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije
Kategorija:
Objavljeno: