HTZ sudjelovao na najvećem godišnjem skupu udruženja turoperatera u SAD-u

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba i Turističkom zajednicom grada Dubrovnika, sudjelovala je na najvećem godišnjem skupu udruženja sjevernoameričkih turoperatora – 2019 USTOA Annual Conference and Marketplace koji se od 4. do 6. prosinca održao u Orlandu na Floridi.

Osim sjevernoameričkih turoperatora, aktivnih članova USTOA-e, skupu su prisustvovali pridruženi članovi - predstavnici turističkih ureda i turističkog gospodarstva zemalja iz cijelog svijeta, te renomirani turistički novinari. Konferencija okuplja predstavnike ponude i potražnje iz cijelog svijeta te nudi bogati program aktivnosti koji uključuje prezentacije novosti i trendova u turizmu od renomiranih marketinških i medijskih kompanija kao što su Myriad/MMGY, Smithsonian Media, TravelZoo, Travel Leaders Group te sastanke i networking evente kao platformu za dogovaranje poslovne suradnje. Prisustvo ključnih partnera turoperatora iskoristili su predstavnici HTZ-a, TZ Zagreba i TZ Dubrovnika za promociju zimske ponude Hrvatske s naglaskom na Advent te prezentaciju novosti i aktivnosti u nadolazećoj godini.

I ove godine rezultati istraživanja USTOA-e (USTOA Active Member Annual Survey) idu u prilog promociji hrvatskog turizma u SAD-u. Hrvatska je uz Kolumbiju i Egipat na prvom mjestu tzv. emerging i popularnih destinacija za putovanje Amerikanaca u 2020. godini. Zatim slijede Slovenija, Tajland, Vijetnam, Maroko i Etiopija. Brojni sastanci s aktivnim članovima USTOA potvrdili su ovogodišnje odlične rezultate i dvoznamenkasti rast u dolascima i noćenjima, popularnost Hrvatske na sjevernoameričkom tržištu kao jedne od najbrže rastućih destinacija i najave odlične turističke sezone u 2020.

Uz uspješno sudjelovanje na USTOA konferenciji bitno je izdvojiti detalj s ILHA INSPIRE konferencije odnosno predavanje Ted Tenga, umirovljenog dugogodišnjeg predsjednika i CEO-a grupacije The Leading Hotels of the World koji je održao predavanje na temu „How do you keep your Brand Identity/Personality and Deliver more Localized Brand Immersion?“ te spomenuo Hrvatsku kao jedan od dobrih primjera razvoja i rasta destinacije.