HTZ na najvažnijem poslovnom sajmu na Mediteranu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica i ove se godine predstavlja na sajmu „Borsa Mediterranea Del Turismo“ (BMT) koji se od 13. do 15. ožujka održava u Napulju. Riječ je o najvažnijem mjestu susreta B2B na Mediteranu te ujedno i najznačajnijem poslovnom sajmu turizma na jugu Italije. Namijenjen je prvenstveno turističkim djelatnicima, dok će posljednji dan događanja biti otvoren za širu javnost. 

„Cilj nastupa Hrvatske na sajmu u Napulju jest dodatno osnažiti vidljivost i prepoznatljivost naše zemlje među turističkim profesionalcima, što bolje predstaviti Hrvatsku, njezinu ponudu i proizvode te suradnjom s partnerima potaknuti prodaju aranžmana za Hrvatsku“, izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, dodavši da su sajam već prvi dan posjetili mnogi predstavnici medija i turistički agenti. 

Sajam je na prigodnoj svečanosti otvorila ministrica turizma Italije Daniela Santanchè, nakon čega su održani brojni sastanci i susreti s partnerima i udrugama iz sektora poput Udruženja turoperatora Italije (ASTOI), Udruženja turističkih agencija (FIAVET) i talijanske turističke zajednice ENIT

Agente su zanimale novosti u turističkim destinacijama, cijene, manifestacije i događanja u sezoni te prometna povezanost. Dodajmo kako su ove godine Italija i Hrvatska povezane kroz pet novih zračnih linija; Milano Malpensa – Zagreb (Croatia Airlines) , Palermo – Zagreb (Ryanair), Bari – Zadar (Ryanair), Rim Fiumicino – Zadar (Ryanair) i Milano Linate – Split (easyJet).     

Osim HTZ-a, svoju ponudu u okviru hrvatskog štanda predstavlja i sedam suizlagača: TZ Dubrovačko-neretvanske županije, TZ Splitsko-dalmatinske županije, TZ grada Zagreba, Jadrolinija, nacionalni parkovi Brijuni i Krka te turoperator Amatori.     

Sajam BMT tradicionalno se održava u periodu pred Uskrs kad počinju značajnija turistička kretanja na Mediteranu, ali i uoči nekoliko praznika u Italiji u predsezoni, kada će biti moguće spojiti blagdane s vikendima.