Na panelu „Beyond the Screen: Mastering Digital Out-of-Home Advertising by IAB Croatia“ u sklopu ovogodišnjih „Dana komunikacija“ koji su se održali od 20. do 22. travnja u Rovinju uz dokazane stručnjake za digitalno oglašavanje sudjelovala je i Martina Srnec, direktorica Sektora za promociju i oglašavanje Hrvatske turističke zajednice.
Na panelu je bilo riječi o učinkovitosti digitalnog vanjskog oglašavanja, kako i na koji način efikasno planirati i zakupiti ovaj kanal oglašavanja, koji su trendovi u svijetu i koja je budućnost ovog popularnog medijskog kanala.
Martina Srnec predstavila je što sve Hrvatska turistička zajednica radi na domaćem i inozemnim tržištima te se osvrnula i na samu učinkovitost ovog kanala u promociji hrvatskog turizma.
„Pomaci u načinu zakupa ovog medija, sve preciznija mogućnost mjerenja vidljivosti i kombinacija digitalnog vanjskog oglašavanja s nekim drugim kanalima komunikacije kako bi se ostvarila što veća vidljivost samo su neki od razloga zašto i HTZ prilikom promocije svojih kampanja koristi ovaj komunikacijski kanal na velikom broju inozemnih emitivnih tržišta" rekla je Srnec.
Inače, na ovogodišnjoj manifestaciji sudjelovalo je nekoliko tisuća sudionika iz cijele regije, 125 predavača i izvođača te 105 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala.
HTZ na Danima komunikacije u Rovinju
Kategorija:
Objavljeno: