Hrvatska turistička ponuda predstavljena je u Napulju na sajmu BMT, najvažnijem sajmu turističkih profesionalaca južne Italije. U sklopu nastupa su podijeljeni svi raspoloživi promidžbeni materijali, a zabilježen je najveći interes za Dalmacijom. Velik je interes iskaza i za prometnu povezanost, odnosno brodske i aviolinije te za proizvode poput biciklizma, nautike, wellnessa te glazbenih festivala.
U okviru sajma su također održane četiri tematske poslovne radionice, odnosno radionice za kongresni turizam, incoming, wellness te socijalni turizam. U organizaciji Udruženja stranih turističkih predstavništava u Italiji (ADUTEI), održana je i poslovna radionica s predstavnicima medija na kojoj je sudjelovalo i Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji koje je predstavilo novosti iz hrvatske turističke ponude te dogovaralo predstojeća studijska putovanja u Hrvatsku.
O značaju ovog sajma govori i podatak da ga je posjetilo 20.000 turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta, 240 kupaca, a svoju je ponudu predstavilo čak 450 izlagača.