Na drugom izdanju konferencije Spring & Tourism Masterclass, održanoj u organizaciji Jutarnjeg lista i visokog učilišta Edward Bernays u Zagrebu, razgovaralo se o razvoju turizma nakon globalne pandemije korona virusa i očekivanjima od turističke sezone.
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić sudjelovao je na okruglom stolu na temu „Turizam u postpandemiji“, zajedno sa direktoricom klastera Hilton hotela Josipom Jutt Ferlan, predsjednikom Udruge hrvatskih putničkih agencija Tomislavom Fainom, pročelnikom Odjela za turizam (Bernays) Krešimirom Dabom i ravnateljem Instituta za turizam Damirom Krešićem.
„Logično je očekivati da će sve turističke destinacije nastojati povratiti svoje predpandemijske tržišne udjele i pozicije. U takvim okolnostima za Hrvatsku je od presudnog značaja identificirati komunikacijski naglasiti ključne komparativne prednosti. To je temelj za kvalitetno privlačenje gostiju s tržišta na koja ćemo se strateški fokusirati u narednom razdoblju. Dosad ostvareni rezultati, kao i najave za ovu godinu, dokazuju kako je Hrvatska tu odradila odličan posao“, istaknuo je Staničić, dodavši kako većina analiza pokazuje kako će povratak na razine poslovanja iz 2019. godine biti moguć tek za dvije do tri godine.
Održana konferencija dio je projekta koji kroz seriju znanstveno-stručnih okruglih stolova okuplja eminentne domaće i strane stručnjake, znanstvenike s područja komunikacijskog menadžmenta i turizma, ali i ostalih srodnih disciplina te političare, gospodarstvenike i različite uglednike iz javnog života koji svojim radom doprinose razvoju tih dvaju područja ili imaju značajan utjecaj na njih.