Promidžbene aktivnosti na ruskom tržištu započele su 20. siječnja predstavljanjem turističke ponude grada Splita, a nastavljaju se održavanjem Hrvatskog dana 22. siječnja kada će biti organizirana tiskovna konferencija, poslovna radionica ruskih i hrvatskih turističkih tvrtki što će biti prilika da se ostvari što bolja suradnja u cilju povećanja turističkog prometa s ovog značajnog, rastućeg tržišta. Naime, svakako valja spomenuti kako su ruski turisti u 2008. godini ostvarili 1.458.821 noćenja što je 15 % više u odnosu na 2007. te 172.926 dolazaka što je 14 % više u odnosu na 2007. godinu. Prve najave za 2009. godinu bit će dostupne tek krajem veljače i u ožujku kada tradicionalno započinje prodaja aranžmana u Rusiji.
Također, 22. siječnja u večernjim će se satima za predstavnike društveno - političkog života Moskve te turističke djelatnike i predstavnike medija održati «Hrvatska večer» uz prigodnu gastronomsku ponudu koju će prirediti hrvatski kuhari te glazbeni nastup klape Maestral.
Sajamske aktivnosti Hrvatske turističke zajednice su u punom jeku. U tijeku su nastupi na specijaliziranom kamping sajmu u Stuttgartu, nautičkom sajmu u Düsseldorfu, dok će ovaj tjedan uslijediti nastupi na turističkom sajmu u Lisabonu, Ljubljani, Dublinu i Kopenhagenu.
Svakako treba spomenuti i pojačanu promidžbu kulturnog turizma budući da će kulturne ljepote Hrvatske biti predstavljene i na sajmu Stuttgart culture open od 22. - 25. siječnja 2009. godine. Na štandu Hrvatske turističke zajednice će se zainteresiranim Nijemcima pružati korisne informacije o Hrvatskoj s naglaskom na kulturnu ponudu. Bit će predstavljena i ponuda hrvatskih turističkih subjekata koji u svojim programima nude kulturno - turističke proizvode. Prema procjenama WTO-a, danas 37% međunarodnih putovanja uključuje neki oblik kulturnog turizma, a do 2020. predviđa se porast te potražnja za 15% godišnje. Pozitivan trend kulturnog turizma odražava se i u Hrvatskoj, gdje sve veći broj turista posjećuje kulturno-povijesne lokalitete te prisustvuje koncertima i kulturnim manifestacijama. To potvrđuju Tomas istraživanja, prema kojima je porast ‘kulturnih turista' u Hrvatskoj u 2007. godini zabilježio značajan rast u odnosu na 1997. godinu, i to: znamenitostima s 31% na 68%, muzejima i galerijama s 11% na 48%, koncertima sa 7% na 47%, a kazalištima i priredbama s 3% na 37%.
U siječnju će biti realizirano 20 sajamskih nastupa Hrvatske turističke zajednice uz tiskovne konferencije, a intenzitet će se nastaviti i u veljači.