U tijeku je posebna kampanja i prezentacija Hrvatske u izlozima poznatog njemačkog lanca robnih kuća Galeria, čije se poslovnice nalaze u središtima najvećih gradova Bavarske i Baden-Württemberga, kao i širom Njemačke.
Tako izloge u gradovima poput Münchena, Nürnberga, Regensburga, Stuttgarta i Augsburga krase vizuali ljepota i atrakcija Hrvatske, s tematskim naglascima na sunce i more, prirodu i kulturu te gastronomiju.
“Posebno bismo istaknuli atraktivnu lokaciju Kaufingerstraße u centru Münchena, u najfrekventnijoj pješačkoj zoni grada, ali i u cijeloj Njemačkoj. Ova prestižna trgovačka ulica proteže se od poznatog Marienplatza sve do Stachusa i svakodnevno privlači tisuće domaćih posjetitelja i turista. Ostale robne kuće obuhvaćene kampanjom također su smještene u centru, čime osiguravamo široku vidljivost naše zemlje”, izjavila je Nera Miličić, direktorica ispostave HTZ-a u Münchenu.
Kampanja je realizirana od strane Ispostave HTZ-a u Münchenu i traje dva tjedna te pruža izvrsnu priliku za predstavljanjem raznolikosti Hrvatske općoj javnosti u južnoj Njemačkoj.