Hrvatska turistička zajednica promovira nautički turizam na vodećem sajmu u Njemačkoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pet, 18.01.2013 - 13:20
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu s ovogodišnjom je promidžbom nadolazeće turističke sezone započelo sudjelovanjem na poslovnim radionicama i sajmovima u Njemačkoj. Hrvatska turistička zajednica tako domaći nautički turizam predstavlja na specijaliziranom nautičkom sajmu „BOOT“, koji se održava u Düsseldorfu od 19. do 27. siječnja 2013. godine. Sajam „BOOT“ vodeći je sajam nautike i nautičke opreme u Njemačkoj na kojem se ove godine okuplja čak 1650 izlagača iz 63 zemalja svijeta s ciljem predstavljanja najnovijih trendova u nautici, plovilima, vodenim sportovima i zabavi na vodi. Nositelj nastupa je Hrvatska turistička zajednica na čijem se štandu osim opće nautičke ponude destinacija predstavljaju programi i ponude sedam suizlagača: Marina & Yachting Development, I.D.Riva Tours, Katarina Line, Ban Tours Yachting, Jadranka Yachting Mali Lošinj, Sunce Jahta Offshore Boote i TZ Šibensko-kninske županije. Hrvatska turistička zajednica na moderno će uređenom štandu, kroz video prezentacije i dijeljenje promidžbenog materijala, promovirati posebnosti hrvatskih nautičkih destinacija. Budući da su slijedom nedavnih izmjena poreznih i carinskih propisa, kojima je omogućeno povoljnije carinjenje plovila privremeno uvezenih u Republiku Hrvatsku, usuglašene procedure i postupci potrebni za carinjenje i upis plovila u hrvatske registre brodova, na štandu će se osim općeg nautičkog materijala dijeliti i informativni letak koji sadrži detaljne informacije o carinjenju i načinu registracije plovila u Republici Hrvatskoj te dokumentaciji koju je potrebno pribaviti za upis plovila u hrvatske registre brodova.

Informacije o ovom letku mogu se pronaći na sljedećem linku:

Prema informacijama Uprave sajma BOOT, broj posjetitelja ove godine premašit će prošlogodišnji, kada je na sajmu prisustvovalo 247.000 posjetitelja. Tržište čartera u posljednjih nekoliko godina pokazalo se primamljivim tržištem za koji se predviđa optimistična 2013. godina, a među ponudama top destinacija nalazi se i Hrvatska kao najpoželjnije odredište na Mediteranu te drugo najpoželjnije nautičko odredište u Europi.
Uz sajam BOOT, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Frankfurtu sudjelovalo je i kao partner na poslovnim radionicama u organizaciji turoperatora Thomas Cook/Neckermann. Na poslovnim radionicama, turistički su partneri na posebnim štandovima zainteresiranim turističkim subjektima dijelili informacije i promidžbene materijale o svojim destinacijama. Hrvatska je predstavljena 8. siječnja u gradu Chemnitz pred 80 agenata, 9. siječnja u gradu Erfurt pred 50 agenata, 10. siječnja u Coburgu pred 55 agenata te 16. siječnja u Münchenu. Hrvatska turistička ponuda izazvala je velik interes, a agenti su izrazili zadovoljstvo zbog uvođenja novih zračnih linija Croatia Airlinesa, kojima se Erfurt povezao s Pulom i Splitom. Krajem siječnja održat će se, u sklopu istog programa, i prezentacije u Konstanzu i Lörrachu.