Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu diljem Europe

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
EMITT Istanbul
Jučer je svoja vrata otvorio  vodeći  turistički sajam u regiji, ljubljanski Alpe Adria – Turizem in prosti čas 2014., na kojem će svoju turističku ponudu uz Hrvatsku, od 29. siječnja do 1. veljače, predstaviti  više od 300 izlagača iz 15 država. Hrvatska turistička zajednica, uz šest  suizlagača – Jadrolinija, Camp Straško, Bi Village Fažana, Lošinjska plovidba, Valalta i Turistička zajednica grada Zagreba, predstavit će hrvatsku turističku ponudu na 72 m2, dok će predstavništvo HTZ-a u Sloveniji u okviru sajma organizirati poslovnu radionicu s ciljem pripreme što uspješnije turističke sezone 2014. 
Jednako tako, u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama organizirat će se prezentacija otoka Vira i prezentacija kvarnerske regije, koja je ujedno i ovogodišnja regija partner sajma. Tim povodom, u subotu, 1. veljače, bit će organiziran „Kvarnerski dan – Happy hour“ na kojem će se predstaviti vrhunski kulinarski specijaliteti nekih od najpoznatijih kvarnerskih restorana, „Rivica“, „Sabbia“ i „Štanger“, kvarnerska enološka ponuda i glazbeni izričaj. Slovensko tržište jedno je od najvažnijih kako za kvarnersku regiju tako i za cijelu Hrvatsku. Slovenci su u 2013. godini ostvarili rekordan broj dolazaka s više od 7.600.000 noćenja te kao takvi predstavljaju drugo najvažnije emitivno tržište za Hrvatsku. 

Prezentacija hrvatske turističke ponude nastavlja se info punktovima na sajmovima u Švicarskoj, Turskoj i Slovačkoj. Tako će na štandu veličine 64 m2 svoju turističku ponudu posjetiteljima sajma FESPO u Zürichu, uz Hrvatsku turističku zajednicu, predstaviti i turistička tvrtka Cresanka, kamp Straško iz Novalje, Turistička zajednica grada Zagreba i Camping Village Šimuni s Paga.
Ciriški sajam otvara svoja vrata 30. siječnja i traje do 2. veljače, a svoju će ponudu predstaviti više od 670 izlagača. Hrvatska turistička zajednica na najvećem sajmu u Švicarskoj već dugi niz godina uspješno predstavlja hrvatsku turističku ponudu, a najbolji pokazatelji kvalitetne ponude i pristupa svakako su posjetitelji iz Švicarske koji su u 2013. godini ostvarili 9,35% više dolazaka u odnosu na 2012. i 8,69% više noćenja u odnosu na 2012. godinu.

Istodobno sa sajmom u Švicarskoj, hrvatska ponuda predstavit će se u Istanbulu, na 15. po redu EMITT-u, koji počinje 30. siječnja i traje do 2. veljače. Uz 4000 izlagača iz 67 zemalja svijeta, u 2013. godini FESPO je posjetilo više od 131.000 posjetitelja. Hrvatska turistička zajednica nastupila je na spomenutom sajmu 2006. i 2007. godine, a nakon šestogodišnje stanke u 2014. godini hrvatsku turističku ponudu predstavit će štandom od 49 m2 uz suizlagače Turističku zajednicu Dubrovačko-neretvanske županije, Turističku zajednicu Šibensko-kninske županije, Turističku zajednicu grada Zagreba, Turističku zajednicu Zadarske županije i opatijsku turističku agenciju Adriana Travel.

Slovački gosti, iako poslovično odlično upoznati s hrvatskom turističkom ponudom, imat će i u 2014. godini priliku posjetiti štand Hrvatske turističke zajednice veličine 48 m2 na kojem će se, uz cjelokupnu turističku ponudu, predstaviti i suizlagači Jadrolinija, Turistička zajednica grada Zagreba, kamp Straško iz Novalje, naturistički kamp Valalta koji je proglašen najboljim naturističkim kampom za 2014. godinu, zatim Lošinjska plovidba Mali Lošinj te Bi Village Fažana.
Bratislavski ITF Slovakiatour svoja vrata otvara za posjetitelje 30. siječnja, a otvoren je do 2. veljače, a time da su prva dva dana rezervirana za profesionalnu publiku, dok su dani vikenda rezervirani za široku publiku. Usporedo s turističkim dijelom sajma održat će se i specijalizirani sajmovi Wellness i Fitness te Lov i razonoda. Slovački turisti vjerni su hrvatski gosti i Hrvatska turistička zajednica redovno, već dugi niz godina, izlaže na sajmu Slovakiatour.