Hrvatska turistička zajednica 30. listopada 2013. u Bakuu, glavnom gradu Republike Azerbajdžan, uspješno je predstavila turističku ponudu Republike Hrvatske najjačim azerbajdžanskim turističkim agencijama. Prezentacija je organizirana u suradnji sa slovenskom državnom agencijom za turističku promociju te zračnim prijevoznikom Turkish Airlinesom, koji ovu naftom i plinom bogatu srednjoazijsku zemlju spaja s Hrvatskom najbržom zračnom vezom preko Istanbula. Svih 25 prisutnih predstavnika azerbajdžanskih agencija Hrvatsku percipira kao atraktivnu i poželjnu destinaciju koju žele uvrstiti u svoju redovnu ponudu idealnih destinacija za odmor, kao gradske ture, obilaske prirode, nautiku, gastronomske užitke, kupovinu i zabavu, te korporativne sastanke i kongrese.
Ovo izravno predstavljanje hrvatskih turističkih proizvoda i destinacija agencijama, koje u toj zemlji ostvaruju najveći dio emitivnog turističkog prometa, nastavak je poduzetih aktivnosti unapređenja suradnje između Hrvatske i Azerbajdžana koje uključuju potpisivanje više bilateralnih sporazuma iz područja gospodarstva, uključujući i Memorandum o suglasnosti između Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Ministarstva kulture i turizma Republike Azerbajdžan o suradnji na području turizma.
Azerbajdžan je rastuća ekonomija s više od 9 milijuna stanovnika te HTZ kontinuiranim aktivnostima nastoji privući što više turista iz te zemlje. Dodatno ohrabruje i činjenica da Hrvatska već ima diplomatskog predstavnika u Azerbajdžanu, a uskoro se planira i otvaranje veleposlanstva što će olakšati i ubrzati proces izdavanja viza za koji su za sada još uvijek nadležna hrvatska diplomatska predstavništva u susjednoj Turskoj, a što je otežavalo taj proces.
Na ovom tržištu Hrvatska naravno nije sama, natječe se s izravnim konkurentima sa Sredozemlja (Turskom, Italijom i Španjolskom), ali i zemljama s područja Arapskog poluotoka i Perzijskog zaljeva kao i dalekoistočnim zemljama. Ostvarene kontakte HTZ će iskoristiti u daljnjem promoviranju i pozicioniranju hrvatske turističke ponude te dodatno potaknuti suradnju domaćih turističkih djelatnika i kompanija s azerbajdžanskim agencijama.