Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica uspješno je predstavila svoju kulturnu turističku ponudu na ovogodišnjem izdanju sajma koje je bilo posvećeno odgovornom turizmu u destinacijama u kojima se nalaze UNESCO -znamenitosti. Zabilježen je izniman interes za hrvatsku turističku ponudu s naglaskom na kulturne itinerare i nacionalne parkove te je podijeljen sav promotivni materijal i ostvareni su vrijedni kontakti.
Gradonačelnik Assisija, Claudio Ricci, te pročelnik turizma regije Umbrija, Fabrizio Bracco, naglasili su važnost novog tipa turizma - odgovornog, održivog, posvećenog očuvanju te nadasve emotivnog.
Gradonačelnik Assisija, Claudio Ricci, te pročelnik turizma regije Umbrija, Fabrizio Bracco, naglasili su važnost novog tipa turizma - odgovornog, održivog, posvećenog očuvanju te nadasve emotivnog.
U tom kontekstu, upravo zbog ekološkog pristupa prijevozu putnika, poseban partner sajma ove godine bila je i Trenitalia kao i talijanska udruga oldtimera ASI (L’AUTOMOTOCLUB STORICO ITALIANO), koja je i izložila veliki broj vozila kako bi se zaokružila cjelokupna priča o povijesnim ljepotama koje treba čuvati i njegovati.
Posebno uspješna bila je radionica za domaće i inozemne kupce iz Francuske, Velike Britanije, zemalja sjeverne Europe, SAD-a, Japana te Kine. Osim radionice, održani su brojni skupovi, susreti i seminari, koji su usmjereni prema turoperatorima, novinarima te profesionalcima u turizmu.
Veliku pažnju javnosti i izlagača privukao je i bogati enogastronomski program u kojem su sudjelovali ovogodišnji finalisti Masterchefa.
Ovogodišnji sajam okupio je oko 150 izlagača (domaćih i inozemnih), više od 150 turoperatora iz cijeloga svijeta, održano je preko 50 skupova i seminara, a prema prvim neslužbenim informacijama sajam je posjetilo preko 15.000 posjetitelja.