Hrvatska turistička zajednica na sajmu ITB u Berlinu predstavlja raznovrsnu turističku ponudu općoj javnosti i unapređuje poslovne suradnje

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: sri, 05.03.2014 - 15:00
HTZ tiskovna konferencija
Berlin, 5. ožujka 2014. – danas je u sklopu ITB sajma Hrvatska turistička zajednica održala konferenciju za medije koju je otvorila direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, a sudionike je pozdravio i ministar turizma Republike Hrvatske Darko Lorencin, dok je prezentaciju održao direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić. Naime, Hrvatska turistička zajednica od 5. do 9. ožujka 2014. predstavlja nacionalnu turističku ponudu na sajmu ITB u Berlinu, jednom od najvažnijih svjetskih poslovnih turističkih sajmova.

Ispred 70-ak predstavnika njemačkih medija direktorica Matešić istaknula je važnost njemačkog emitivnog tržišta za hrvatski turizam, kao i važnost sudjelovanja na sajmu: „Dosadašnja praksa je pokazala da je berlinski ITB odličan indikator turističkih kretanja u nadolazećoj sezoni te Hrvatska turistička zajednica zajedno s brojnim suizlagačima općoj i poslovnoj javnosti u Berlinu predstavlja sve ono što Hrvatska može ponuditi: kvalitetne smještajne kapacitete, bogatstvo prirodnih ljepota, kulturne i povijesne sadržaje, raznovrsnu eno-gastro ponudu, ali i vrhunske manifestacije koje se diljem Hrvatske održavaju tijekom cijele godine. Vesele nas odlični rezultati koje godinu za godinom ostvarujemo s njemačkog tržišta te vam želim zahvaliti na izvrsnoj suradnji.“

Direktor predstavništva Mato Radić održao je prezentaciju u kojoj je, osim izvrsnih rezultata ostvarenih u 2013., naglasio dobru prometnu povezanost Njemačke i Hrvatske, a predstavio je i glavne aktivnosti koje će Hrvatska turistička zajednica provoditi u 2014. godini: izgradnju nove brending strategije koja će omogućiti jačanje snage nacionalnog turističkog brenda Hrvatske, PPS koncept, odnosno poticanje turističkog prometa u razdoblju predsezone i posezone, te razvoj i provedbu integrirane komunikacijske strategije.

Izvrstan uvod u predstavljanje hrvatske turističke ponude njemačkim novinarima bilo je prikazivanje kadrova iz igranog filma Unterwegs mit Else (Putovanja s Else) koji je njemačka produkcijska kuća Rowboat Film snimila uz potporu Hrvatskog audiovizualnog centra na lokacijama Istre i Kvarnera. Film je ukratko predstavila Michaela May, poznata njemačka glumica koja glumi glavnu ulogu Else, a bit će premijerno prikazan na prvom kanalu njemačke televizije ARD u petak, 7. ožujka, u 'prime-time' terminu, te se očekuje da će ga vidjeti široka publika od oko pet milijuna Nijemaca.

Nakon konferencije za medije održano je svečano potpisivanje Ugovora o suradnji između Hrvatske turističke zajednice i njemačke grupacije DER Touristik. S hrvatske strane ugovor je potpisala direktorica Glavnog ureda Meri Matešić, a s njemačke Nadine Lehmann, direktorica prodaje i promocije DER Touristika. Ugovor o suradnji uključuje organizaciju godišnjeg okupljanja članova njemačkog organizatora putovanja ADAC Reisen koji je dio grupacije DER Touristik. ADAC Reisen Explorer skup za oko 180 agenata održat će se u studenom 2014. u Zadru kao kombinacija poslovnih radionica za predstavnike agencija i detaljnog upoznavanja s regijom i gradom domaćinom. Svečanom potpisivanju prisustvovali su i visoki predstavnici DER Touristika, Kevin Keogh, viši potpredsjednik za prodaju i marketing, i Dietmar Malcherek, menadžer za Mediteran, kao i gospodin Franjo Krčmar, direktor Croatia Airlinesa za srednju Europu.

Na štandu veličine 220 četvornih metara, uz Hrvatsku turističku zajednicu koja predstavlja ponudu svih hrvatskih turističkih regija, prisutni su i brojni suizlagači: Arenaturist Pula-Medulin, Aronda Adriana Travel Opatija, Adriagate Lenio, Croatia Airlines, Valamar Hotels & Resorts, TZ grada Zagreba, Maistra Rovinj, Travelana Rijeka, Katarina Line Opatija, Gulliver Travel Dubrovnik, Abacus Tours, Jadranka hoteli Lošinj te Ultra Europe Festival – Collegium Putovanja.

Prošle godine je na sajmu koji se prostire na površini od 160 tisuća četvornih metara sudjelovalo više od 10 tisuća izlagača iz 188 zemalja, a njihovi proizvodi i usluge privukli su oko 110 tisuća poslovnih posjetitelja te preko 60 tisuća posjetitelja u danima kad je sajam bio otvoren za opću javnost. Ove godine zemlja partner je Meksiko, a očekuje se da će berlinski sajam još jednom biti idealno mjesto za susret poslovnih partnera, dok će općoj javnosti omogućiti putovanje oko svijeta u samo nekoliko sati.