Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na sajmu CMT u Stuttgartu, najvećem turističkom sajmu u Njemačkoj koji se održava od 11. do 19. siječnja. Prošle godine sajam je zabilježio preko 200 tisuća posjetitelja, a njemačko tržište za hrvatski turizam od iznimne je važnosti – u 2013. godini gosti iz Njemačke ostvarili su više od petine ukupnih dolazaka i noćenja.
Na štandu Hrvatske turističke zajednice površine 240 četvornih metara na četiri pulta predstavlja se ponuda četiriju hrvatskih regija – Istre, Kvarnera, Dalmacije te zajednički pult Zagreba, Slavonije, Središnje Hrvatske i Like-Karlovca. Osim toga, na sajmu su uz HTZ prisutni i brojni suizlagači: Istaturist Umag, Arenaturist Pula, Laguna Novigrad, Maistra Rovinj, Novasol, Valalta Rovinj, Cresanka Cres, Camping Straško i Camp Šimuni s otoka Paga, Udruga Top Camping, Camping – the best of Dalmatia/kamp Rožac, Lošinjska plovidba/Losinia Camping, Jadranka kampovi/Camping Cres i Lošinj, TZ otoka Krka, Valamar Hotels & Resorts te Solaris Šibenik.
Nacionalna prezentacija hrvatskog turizma dio je sajamske ponude koja uključuje 2000 izlagača iz 100 zemalja koji predstavljaju ponudu brojnih svjetskih destinacija, novosti u segmentu kamperske ponude, kao i zabavne turističke programe. Dio sajamskog programa su i tematski programi kao što su cikloturizam, golf, wellness, krstarenja i kultura.
Na štandu Hrvatske turističke zajednice površine 240 četvornih metara na četiri pulta predstavlja se ponuda četiriju hrvatskih regija – Istre, Kvarnera, Dalmacije te zajednički pult Zagreba, Slavonije, Središnje Hrvatske i Like-Karlovca. Osim toga, na sajmu su uz HTZ prisutni i brojni suizlagači: Istaturist Umag, Arenaturist Pula, Laguna Novigrad, Maistra Rovinj, Novasol, Valalta Rovinj, Cresanka Cres, Camping Straško i Camp Šimuni s otoka Paga, Udruga Top Camping, Camping – the best of Dalmatia/kamp Rožac, Lošinjska plovidba/Losinia Camping, Jadranka kampovi/Camping Cres i Lošinj, TZ otoka Krka, Valamar Hotels & Resorts te Solaris Šibenik.
Nacionalna prezentacija hrvatskog turizma dio je sajamske ponude koja uključuje 2000 izlagača iz 100 zemalja koji predstavljaju ponudu brojnih svjetskih destinacija, novosti u segmentu kamperske ponude, kao i zabavne turističke programe. Dio sajamskog programa su i tematski programi kao što su cikloturizam, golf, wellness, krstarenja i kultura.