Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica od 14. do 19. siječnja sudjeluje na najvećem nizozemskom sajmu Vakantiebeurs u Utrechtu predstavljanjem opće i kamping ponude na štandu veličine 180 četvornih metara. Nizozemsko tržište u 2013. godini ostvarilo je rezultate na razini prethodne godine s udjelom od 3,54% u ukupnom broju noćenja, a nakon izlaganja na sajmu Vakantiebeurs Hrvatska turistička zajednica nastavlja s promotivnim aktivnostima na specijaliziranom kamping sajmu Caravana u Leeuwardenu koji se održava od 23. do 28. siječnja.
Osim opće turističke ponude hrvatskih regija, na sajmu sudjeluju i brojni suizlagači: Jadranka kampovi, Hoteli Pag, Cresanka, Arenaturist, Valalta, Hadria – Straško, Istraturist Umag, Kamping udruženje Hrvatske, TOP CAMPING, Plava laguna Poreč, Turistička zajednica otoka Krka, Turistička zajednica županije Šibensko-kninske, Imperial Rab i Solaris camping.
Sajam je posjetila direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, a zajedno s direktorom predstavništva Igorom Čupahinom u utorak, 14. siječnja, sastala se s predstavnicima nizozemskih medija. Na druženju se okupilo 40 novinara kojima su predstavljene promotivne aktivnosti i novosti za 2014. godinu.
Sajam u Utrechu je najposjećeniji turistički opći sajam u Nizozemskoj koji je u prethodne dvije godine osim velike posjećenosti zabilježio i veliki broj izlagača na njemu. Prošle godine sajam je posjetilo nešto više od 100.000 posjetitelja. Površina sajma je iznosila 29.000 četvornih metara na kojima je 1.400 suizlagača iz različitih krajeva svijeta predstavljalo svoju kulturu, kuhinju, glazbu, zabavu, a osim opće ponude poseban naglasak je stavljen na nautiku i camping.
Osim opće turističke ponude hrvatskih regija, na sajmu sudjeluju i brojni suizlagači: Jadranka kampovi, Hoteli Pag, Cresanka, Arenaturist, Valalta, Hadria – Straško, Istraturist Umag, Kamping udruženje Hrvatske, TOP CAMPING, Plava laguna Poreč, Turistička zajednica otoka Krka, Turistička zajednica županije Šibensko-kninske, Imperial Rab i Solaris camping.
Sajam je posjetila direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić, a zajedno s direktorom predstavništva Igorom Čupahinom u utorak, 14. siječnja, sastala se s predstavnicima nizozemskih medija. Na druženju se okupilo 40 novinara kojima su predstavljene promotivne aktivnosti i novosti za 2014. godinu.
Sajam u Utrechu je najposjećeniji turistički opći sajam u Nizozemskoj koji je u prethodne dvije godine osim velike posjećenosti zabilježio i veliki broj izlagača na njemu. Prošle godine sajam je posjetilo nešto više od 100.000 posjetitelja. Površina sajma je iznosila 29.000 četvornih metara na kojima je 1.400 suizlagača iz različitih krajeva svijeta predstavljalo svoju kulturu, kuhinju, glazbu, zabavu, a osim opće ponude poseban naglasak je stavljen na nautiku i camping.