U organizaciji Udruženja stranih turističkih predstavništava u Italiji (ADUTEI), u Milanu je održana poslovna radionica za predstavnike medija, koja je za cilj imala prezentaciju turističke ponude zemalja, ali i novosti iz sektora turizma. Tako su turističku ponudu predstavila ukupno 23 strana predstavništava zemalja, a među kojima su, osim Hrvatske, također i Francuska, Španjolska, Dominikanska republika, Danska, Belgija, Švicarska, Poljska i druge.
Radionica je privukla oko 80 predstavnika medija, a važnost suradnje i provedbe promotivnih aktivnosti s medijima naglašava direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić. „Kontinuirana suradnja i informiranje inozemnih medija o hrvatskom turizmu, širenje pozitivnih vijesti o prilikama te općenito održavanje pozitivnog imidža naše zemlje u talijanskim medijima, od izuzetne su važnosti za hrvatski turizam“, istaknula je direktorica Vukelić.
Hrvatska je i dalje tražena i omiljena destinacija među talijanskim medijima, a sve veći interes zabilježen je i od strane blogera, koji žele pisati o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Najveći interes bio je iskazan za tematskim putovanjima poput biciklizma, kulturnih tura, gastronomije, svjetionika, aktivnog odmora te kontinentalog dijela Hrvatske. Sljedeća poslovna radionica s medijima održat će se krajem ožujka u sklopu sajma BMT u Napulju.