Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu u Riminiju

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica predstavila je hrvatsku turističku ponudu na sajmu TTG TRAVEL EXPERIENCE, koji se u Riminiju održao od 9. do 11. listopada. Riječ je o sajmu koji predstavlja jedno od najvažnijih događanja za promicanje svjetskog turizma, a tijekom tri dana sajma brojni dionici u sektoru turizma odrađuju sastanke i susrete s predstavnicima turističkih institucija, domaćih i stranih destinacija, turoperatora, putničkih agencija, prijevoznika, hotelijera i raznih ponuđača turističkih usluga.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu na sajmu su sudjelovali i hrvatski subjekti kao što su TZ Kvarnera, TZG Crikvenica, NP Plitvička jezera, Jadrolinija, Katarina Line, Jadran Crikvenica, Adria Dental Group, Amber Travel i ID Riva. Ukupno gledano na sajmu se predstavilo 2.700 izlagača, 1.000 buyera iz 75 zemalja svijeta.

„Tijekom sajma u Riminiju svi sudionici imaju priliku upoznati se s najnovijim trendovima u turističkoj industriji, ali i upoznati profesionalce i stručnjake iz cijelog svijeta te na taj način dogovoriti nove suradnje i projekte. Ovo je ujedno i izvrsna prilika za susret s poslovnim partnerima i medijima iz sektora, a sve u cilju jačanja prepoznatljivosti Hrvatske na talijanskom tržištu“, izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji. 

Nakon Riminija, Predstavništvo HTZ-a u Italiji će u razdoblju od 14. do 18. listopada, u suradnji s TZ Istre i Udruženjem turističkih agencija FIAVET iz regije Piemonte, organizirati FAM trip za agente, dok u studenom slijedi sudjelovanje na poslovnim radionicama za turističke agente i prijevoznike u Parmi i Trevisu s ciljem povećanja organiziranih turističkih dolazaka u Hrvatsku, kao i davanja svih aktualnih i potrebnih informacija o destinaciji Hrvatska.

Dodajmo kako je dan prije sajma u Riminiju, dakle 8. listopada, Hrvatska turistička zajednica sudjelovala i na drugom izdanju Luxury Eventa. Ovo B2B događanje je posvećeno luksuznim putovanjima i okuplja profesionalce u sektoru s unaprijed dogovorenim terminima. Sudjelovalo je 75 kupaca iz cijelog svijeta, najveći broj njih iz SAD-a, Kanade, Brazila, Indije, Argentine. Tako su među sudionicima bili i članovi prestižnih udruženja kao što su Virtuoso, Serandipians, Signature itd. HTZ je prvi put sudjelovala na ovom događanju s ciljem daljnjeg razvoja i promocije premium i luksuznog turizma, što je izuzetno važan korak u pozicioniranju luksuznog turizma naše zemlje na međunarodnoj razini, kao i na globalnom tržištu putovanja.