Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji sudjelovalo je u mjesecu studenom na četiri poslovne radionice u organizaciji specijalnog medijskog partnera Travel Quotidiano koje su se održale u talijanskim gradovima Firenci, Padovi, Bresciji i Veroni između 10. i 22. studenoga. Radionicama je prisustvovalo preko 200 turističkih agenata, prijevoznika te predstavnika stranih predstavništva koja djeluju u Italiji, izvijestila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.
Spomenute radionice bile su i medijski popraćene u digitalnom i tiskanom obliku Travel Quotidiano izdanja, kao i na društvenim mrežama te putem newslettera koji je distribuiran na više od 60.000 poslovnih adresa. Brojni posjetitelji iskazali su značajan interes za Hrvatskom te su se agenti informirali i raspitivali o hrvatskim pješčanim plažama, zračnoj i morskoj povezanosti između Italije i Hrvatske te o nadolazećem Adventu koji svake godine već tradicionalno ostvaruje sjajne rezultate u razdoblju posezone.
Osim promoviranja hrvatske turističke ponude pojačali su se stari, a ostvareni su i novi poslovni kontakti na tržištu s poslovnim partnerima te su sudionicima prezentirane novosti za 2023. godinu, poput uvođenja eura kao službene valute te ulaska Hrvatske u Schengen zonu što će uvelike olakšati boravak turistima.
Nakon radionice organizirano je i druženje svih sudionika gdje su se dodatno razmjenjivala iskustva i kontakti, a Predstavništvo HTZ-a u Italiji je za sve sudionike pripremilo adekvatne materijale te brošure i suvenire. Poslovne radionice ovakve vrste izuzetno koriste Hrvatskoj i turističkom sektoru zbog promoviranja atraktivne i kvalitetne turističke ponude i učvršćivanja Hrvatske na turističkoj mapi svijeta. Italija se nalazi u top 10 emitivnih tržišta s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet, a u prilog tomu idu i podaci iz sustava eVisitor prema kojima je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvareno 4,1 milijun noćenja što u usporedbi s lanjskim rezultatima predstavlja rast od 86 posto.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena na poslovnim radionicama u Italiji
Kategorija:
Objavljeno: