Hrvatska turistička ponuda predstavljena na nizu događanja u Češkoj i Slovačkoj

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Češkoj održalo je početkom svibnja niz prezentacija za tržišta Slovačke i Češke. Tako je 5. svibnja za Dan Europe na Streleckom otoku usred Vltave u Pragu Hrvatska uz ostale države članice EU-a imala svoj šator obilježen Veleposlanstvom RH i uredom Hrvatske turističke zajednice u Pragu na kojem su se dijelili promotivni materijali o Hrvatskoj te su održani kvizovi za odrasle i djecu uz prigodne nagrade, a kušali su se i hrvatski proizvodi poput fritula restorana Hrvatski mlin. Interes posjetitelja bio je izniman, a poseban ton 10. obljetnici ulaska RH u EU dao je koncert Matije Dedića, Vlajića i Jordesa uz promotivni album Kompozit i njihov nastup na pozornici uz Vltavu.

U trgovačkom centru Černý most u sklopu „Đir festivala Okusi i mirisi Dalmacije i Slavonije“ početkom svibnja predstavljeni su domaći proizvodi iz Dalmacije i Slavonije, a Predstavništvo HTZ-a u Češkoj, uz podršku TZŽ Šibensko-kninske, TZŽ Splitsko-dalmatinske te TZŽ Osječko-baranjske, obogatilo je ponudu prigodnim suvenirima i brošurama. 

Dan Europe 9. svibnja proslavljen je i u glavnom gradu Slovačke u Staroj tržnici u samom centru Bratislave. Na štandu Veleposlanstva Republike Hrvatske osim hrvatskih proizvoda nudile su se i brošure Hrvatske turističke zajednice koje su, zbog velikog interesa posjetitelja koji planiraju svoj odmor provesti u Hrvatskoj, brzo podijeljene. 

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice podržalo je i proslavu Dana državnosti u organizaciji Veleposlanstva RH u Češkoj koja se tradicionalno održala 18. svibnja u Novogradskoj vijećnici uz 250 uzvanika iz redova diplomacije, političara, prijatelja Hrvatske, hrvatskih građana u Češkoj ali i značajnih turoperatora koji promoviraju Hrvatsku. Na događanju je predstavljen i grad Poreč te njegova turistička i gastronomska  ponuda, a atmosferi je pridonio i video HTZ-a o Hrvatskoj koji se prikazivao tijekom trajanja događaja.

Popularnost Hrvatske na češkom i slovačkom tržištu dodatno potvrđuju i podatci iz sustava Evisitor prema kojima smo u dosadašnjem dijelu godine sa češkog tržišta ostvarili preko 36.000 dolazaka i 143.000 noćenja što u usporedbi s rekordnim rezultatima 2019. godine predstavlja rast u dolascima od 34 posto i rast u noćenjima od 31 posto. Isto vrijedi i za slovačko tržište sa kojeg smo u istom razdoblju ostvarili preko 27.000 dolazaka i 103.000 noćenja što u usporedbi s 2019. godinom predstavlja rast u dolascima od 49 posto te rast u noćenjima od 51 posto.