Hrvatska turistička ponuda na najvećem B2B sajmu IFTM Top Resa

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice za Francusku predstavilo je hrvatsku turističku ponudu tijekom najvećeg i najvažnijeg B2B turističkog sajma u ovom dijelu Europe. Riječ je o IFTM TOP RESA sajmu, vodećem francuskom međunarodnom sajmu putovanja i turizma kojega je tijekom četiri dana posjetilo više od 30.000 turističkih profesionalaca uz prisustvo više od 1600 turističkih brandova. IFTM Top Resa je sajam koji na jednom mjestu predstavlja turističke inovacije, pokriva sve turističke sektore te je vodeći događaj za umrežavanje namijenjen profesionalcima u turizmu.

Osim Hrvatske turističke zajednice na sajmu su sudjelovali i TZ Dubrovačko-neretvanske županije te Croatia Airlines. Tijekom sajma održani su brojni sastanci oko zajedničkih planiranih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i partnera na francuskom tržištu, s naglaskom na uvođenje novih zračnih linija te sudjelovanja u strateškim promotivnim kampanjama. Tako su održani sastanci s nekim od najvećih francuskih turoperatora, kao što su Travel Europe, TUI France, Look Voyages, Nouvelles Frontières, Top of Travel, Karavel Promovacances. Sastanci su održani i sa specijaliziranim organizatorima putovanja (FTI, Clio, Kuoni, Comptoir des Voyages, Arts et Vie...), oraganizatorima specijaliziranima za apartmanski smjestaj (Pierre & Vacances, Novasol) te zračnim kompanijama Volotéa, Air France te Transavia Airlines.

Direktorica francuskog predstavništva HTZ-a Danijela Mihalić Đurica naglasila je kako se Hrvatska posljednjih godina na ovom važnom emitivnim tržištu pozicionira kao nezaobilazna mediteranska destinacija s konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka. „Hrvatska postaje jednom od omiljenih odmorišnih destinacija Francuza, čemu svjedoče i aktualne brojke s francuskog emitivnog tržišta. Tako je u u prvih devet mjeseci zabilježeno više od 500 tisuća dolazaka francuskih turista što predstavlja porast od 9,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a poraste bilježimo i u noćenjima za 5 posto. Posebno nas vesele povećanja dolazaka u kontinentalnim regijama te u razdobljima pred i posezone“, istaknula je Mihalić Đurica te najavila kako i u sljedećem razdoblju možemo očekivati daljnje poraste s francuskog tržišta. Kako je rekla, pozitivni trendovi su rezultat brojnih aktivnosti, širenja produkcije brojnih organizatora putovanja, sajamskih i drugih prodajnih aktivnosti te uvođenja novih zračnih linija koje prometuju i izvan glavne sezone.

Dodajemo kako je tijekom prvog dana sajma hrvatske izlagače posjetio i novoimenovani hrvatski veleposlanik u Francuskoj Nj.E. Filip Vučak sa suradnicima, koji je u sklopu sajma sudjelovao i na inauguracijskom ručku na poziv Jean-Yves Le Driana, francuskog ministra za europske i inozmene poslove.