U sklopu kampanje „Alps-Adriatic-Amazing“, koju na američkom tržištu zajednički provode Hrvatska, Slovenija i Austrija u okviru programa Europske putničke komisije (ETC) „Co-branding of Promotional Campaigns“ te uz sufinanciranje Europske komisije, uspješno je predstavljena regija Alps-Adriatic u sklopu godišnje konferencije Signature Travel Network održane u Las Vegasu od 11. do 14. studenog.
Ovom značajnom B2B događanju prisustvovalo je 2700 turističkih profesionalaca, uključujući više od 1700 turističkih agenata i savjetnika, članova Signature Travel Networka, jednog od najvažnijih konzorcija iz domene luksuznih putovanja.
Tijekom tri dana, predstavnici triju zemalja održali su sastanke s gotovo 300 savjetnika za putovanja (advisora) i turističkih agenata. Dodatno, Hrvatska, Slovenija i Austrija su kroz koncept Alps -Adriatic predstavljene i na posebnoj prezentaciji na kojoj je sudjelovalo više od 160 pažljivo odabranih Signatureovih savjetnika i agenata.
Povezujući alpski krajolik južne Austrije s bujnim zelenim šumama i gradovima Slovenije, te kontinentalnim i obalnim draguljima Hrvatske kao što su Zagreb, Kvarner i Zadarska regija, ova regija srednje Europe je pogodna je za trend sporih putovanja, tzv. slow travel.
Itinerer od 12 dana idealan je za otkrivanje regije, njenih prirodnih ljepota i raznolikih doživljaja iz domene aktivnog turizma s posebnim fokusom na eno-gastronomiju i koncept „od polja do stola“.
Promocija u Las Vegasu bila je završna aktivnost projekta „Alps-Adriatic-Amazing“ koji ove godine provode Hrvatska turistička zajednica i njezino Predstavništvo u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO), a sve s ciljem još snažnijeg pozicioniranja triju zemalja kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija među američkim ljubiteljima putovanja visoke platežne moći.